Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بخاطر مسی میخواستم بارسایی شوم

© REUTERS / Carlos Garcia RawlinsLeo Messi (centro), futbolista argentino
Leo Messi (centro), futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
آنخل دی ماریا ستاره پی اس جی فاش کرد، به دلیل هم بازی شدن با مسی، قصد پیوستن به بارسا را داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی ماریا و لیونل مسی در کنار اینکه هم وطن و آرژانتینی هستند، بیرون از زمین رابطه بسیار صمیمی با هم دارند.
این در حالیست که دی ماریا نزدیک ترین دوست مسی در پی اس جی است که از مان پیوستن لئو به جمع پاریسی ها، این رابطه نزدیک تر هم شده است.
به تازگی دی ماریا فاش کرده است زمانی که قراردادش با پی اس جی به پایان رسیده بود، حاضر بود به بارسا برود تا با لیونل مسی هم بازی شود.
دی ماریا به TNT Sports گفت: "من خیلی به بارسلونا نزدیک شده بودم، میخواستم با او هم بازی کنم و اگر به بارسا می رفتم فقط برای بازی کنار او بود. وقتی خبر شدم که مسی به پی اس جی می آید، بی نهایت خوشحال شدم، زیرا بازی با او رویایی بود که داشتم، این یک اتفاق منحصر به فرد است که کنار او بازی میکنم."
وی در خصوص توپ طلای هفتم مسی نیز گفت:
"این بچه دیوانه است، او دیوانه است. هفت توپ طلا واقعا دیوانه کننده است. اگر بررسی کنیم، او نیمی از دوران حرفه ای فوتبالش را با توپ طلا سپری کرده است، هفت توپ طلا واقعا شگفت انگیز است.
دی ماریا در خصوص لغو توپ طلای سال 2020 و نرسیدن این توپ به لواندوفسکی نیز گفت: حتی خود مسی هم گفت که حق لوا بود که در سال 2020 یک توپ طلا میگرفت. به نظرم باید سال گذشته او برنده میشد.
و در ادامه افزود:
مسی از بازی کردن لذت می برد، از انجام کاری که انجام می دهد لذت می برد. او برای بهتر بودن چیز خاصی نمیخورد و کار خاصی هم نمیکند. خوب این طبیعی است و همه چیز به طور طبیعی به او می رسد، او توپ طلا را برد، زیرا او بهترین در فوتبال جهان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала