Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتشار فهرست آرای توپ طلا؛ نماینده پرتگال به رونالدو رأی نداد + عکس

© AFP 2023 / Martin BureauНападающий сборной Португалии Криштиану Роналду во время футбольного матча Евро-2016 между Португалией и Австрией в Париже, 2016 год
Нападающий сборной Португалии Криштиану Роналду во время футбольного матча Евро-2016 между Португалией и Австрией в Париже, 2016 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
خبرنگار پرتگالی به کریستیانو رونالدو در راه رسیدن به توپ طلا رأی نداده و این موضوع خشم مردم این کشور را به همراه داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، هفتۀ گذشته مراسم اهدای توپ طلا در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار شد و لیونل مسی ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن موفق شد این جایزه را از آن خود کند و تعداد جوایز خود را به عدد هفت برساند.
در رده بندی توپ طلا، لواندوفسکی، جورجینیو، بنزما، کانته و رونالدو به ترتیب دوم تا ششم شدند و ستاره پرتگالی در بدترین جایگاه پس از سال یازده سال قرار گرفت.
برای بسیاری از کارشناسان این موضوع که رونالدو در جایگاه ششم قرار گیرد و رأی کافی به دست نیاورد بسیار عجیب بود و غیر قابل باور.
پس از پایان مراسم توپ طلا، همه منتظر بودند تا فهرست آرأ منتشر شود و دیده شود که خبرنگاران به چه ترتیب آرأ شان را به کار برده‌اند که چنین نتیجۀ شگفت‌انگیزی رقم خورده است.
با انتشار فهرست رأی دهندگان بزرگ‌ترین شگفت رقم خورد و مشخص شد که حتی نمایندۀ کشور پرتگال به رونالدو رأی نداده و انتخاب خبرنگار پرتگالی کس دیگر بوده است.
برگه‌ی آرای ژواکیم ریتا، خبرنگار شبکه‌ی تلویزیونیSIC و نماینده‌ی رسانه‌‌ا‌ی کشورپرتگال نشان می‌دهد که این روزنامه‌نگار به ترتیب به انگولو کانته، روبرت لواندوفسکی، کیلیان امباپه، جورجینیو و محمد صلاح رأی داده و چشم‌های خود را روی هموطنش بسته است.
این موضوع پرتگالی‌ها و هواداران رونالدو را خشم‌گین ساخته است و قطعاً طی روزهای آینده برخورد آنان با ریتا خواهیم بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала