Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران کرونا؛ دیدار حساس بایرن - بارسلونا پشت درهای بسته برگزار می‌شود

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
دیدار قهرمان آلمان و آبی‌واناری‌‌پوشان کاتالونیا در لیگ قهرمانان اروپا پشت‌ درهای بسته برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در 8 دسامبر به دلیل وضعیت شیوع کرونا در آلمان بدون حضور هواداران در آلیانز آرنا برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش برخی رسانه‌های آلمانی، این بازی پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. آمار مبتلایان به کرونا در ایالت مونیخ از حد نصاب گذشته و محدودیت هایی برای مردم این ایالت در نظر گرفته شده که طبعا فوتبال را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
این دو تیم در حالی قرار است در تاریخ 17 آذر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم بروند.
باواریایی‌ها پیش از این با کسب 15 امتیاز صعودشان به‌عنوان صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده‌اند و در مقابل شاگردان ژاوی برای راهیابی به مرحله حذفی باید بایرن را در این بازی خارج از خانه شکست دهند.
وبسایت باشگاه بارسلونا نیز ساعتی پیش به طور رسمی اعلام کرد بازی پیش روی این تیم با بایرن مونیخ به دلیل نگرانی‌ها از شیوع موج جدید ویروس کرونا در ایالت باواریای آلمان در هفته‌های اخیر، بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
این دیدار برای آبی اناری‌های حکم مرگ و زندگی را دارد و در صورت عدم کسب پیروزی در این دیدار، احتمالا راهی لیگ اروپا خواهند شد و ضررهای مالی بسیاری را باید متحمل شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала