Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به هالند نزدیک‌تر شد؛ رئال چه می‌شود؟ + عکس

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
منچستریونایتد نسبت به رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند پیشی گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد در حال آماده سازی 118 میلیون یورو است و می‌خواهد که از طریق سرمربی آلمانی فعلی‌اش که با پدر مهاجم نروژی دوستی دارد، پیش برود.
هالند مورد توجه تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپایی است، ولی رئال مادرید معتقد است که به دلیل تمایل ظاهری بازیکن به پوشیدن لباس سفید از مزیت خاصی برخوردار است، اما نزدیکان این بازیکن به احتمال زیاد در نهایت برای بالاترین پیشنهاد پاسخ تأییدی خواهند داد.
پدرش آلف اینگه و ایجنتش مینو رایولا امیدوارند حداکثر سود ممکن را به دست آورند و بوروسیا که با تلاش مالی با بالا بردن کارت سعی در حفظ او دارد، اگر نتوانند او را حفظ نمایند، همین کار را خواهند کرد.
مادرید یکی از گزینه‌های اصلی است، اما چلسی، پی‌اس‌‌جی، بایرن، بارسا و سیتی نیز به دنبال او هستند. پیشنهاد از اول جنوری آغاز می‌شود و در آن زمان نمایندگان آنها می‌توانند با تیمی که بیشترین پول را ارائه می‌دهد و در عین حال با تیمی که بازیکن را متقاعد می‌کند، درباره آینده بازیکن مذاکره کنند. یونایتد یک قرارداد استراتژیک با رالف رانگنیک آلمانی انجام داده که او را به سالزبورگ و سپس به لایپزیگ بُرد. به گزارش بیلد، باشگاه انگلیسی برای متقاعد کردن این بازیکن، 10 میلیون یورو دیگر به مربی پیشنهاد می‌دهد.
عملیاتی بیش از 210 میلیون یورو خالص
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
ورزش
سرمربی جدید یونایتد، هالند را به اولدترافورد می‌آورد؟
رانگنیک تا پایان فصل جانشین سولسشر روی نیمکت شده، اما یونایتد اگر سرمربی دیگری را در تابستان انتخاب کند، مدیریت ورزشی را به او پیشنهاد خواهد نمود. طبق گزارش روزنامه آلمانی، منچستری‌ها آماده متقاعد کردن فوتبالیست هستند وپیشنهادی غیرقابل انکار به بوروسیا ارائه می دهند. قیمت اولیه او 75 میلیون یورو خواهد بود اما او برای بستن قرارداد حاضر است تا 118 افزایش یابد.
به این پیشنهاد او باید کمیسیونی در حدود 60 میلیون یورو اضافه کند که بین پدر و نماینده بازیکن تقسیم می‌شود. و بعداً دستمزدی حدود 25-30 میلیون خالص برای بازیکن جدای از تضمین استارتر بودن تعداد بازی مشخصی به او پرداخت خواهد شد. یک شرط بندی اقتصادی نجومی که به معنای پرداخت نزدیک به 210 میلیون خالص در تابستان آینده برای تضمین جذب گلزن جوان نروژی است که نیمی از اروپا آرزوی جذب او را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала