Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک اسپانیایی به پایان راه خود در مادرید رسید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
آخرین فصل ایسکو در رئال مادرید کاملا کابوس وار به نظر می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، در زمان حضور زین الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید، ایسکو بعد از نیمکت‌نشینی های پیاپی در رئال مادرید تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت.
حضور زیدان اما، شرایط را برای او تغییر داد و این ستاره اسپانیایی به یک مهره اصلی در ترکیب لوس بلانکوس تبدیل شد. این بازیکن از سال 2018 به بعد در سراشیبی قرار دارد و حتی بازگشت آنچلوتی هم چیزی را برایش عوض نکرده و شباهتی به بازیکنی ندارد که بین سالهای 2013 تا 2018 از بازیکنان مهم رئال مادرید بود.
به نظر می رسد که ایسکو در حال حاضر با نظر کارلتو تحت تنبیهی شدید قرار دارد. در حقیقت همه چیز از بازی با گرانادا آغاز شد. در اواسط نیمه دوم آن دیدار، ایسکو در حال گرم کردن بود که آنچلوتی دستور ورود کاماوینگا و یوویچ به زمین مسابقه را داد.
در حالی که آن دو بازیکن خود را آماده تعویض می کردند، ایسکو با دلخوری مراحل گرم کردن را متوقف کرد. در حقیقت ایسکو به داویده گفت که حاضر نیست که به گرم کردن ادامه بدهد و سه سمت نیمکت رفت.
آنچلوتی برای جلوگیری از ادامه جنجال، ایسکو را کمی بیشتر به زمین فرستاد اما بعد از آن تصمیم گرفت که هافبک مالاگایی را تنبیه کند. ایسکو در سه بازی اخیر حتی گرم هم نکرده است. این در حالی است که او هیچ مشکل بدنی ندارد و در تمرینات اخیر تیم بدون مشکل حضور داشته است.
گفته می‌شود میلان یکی از مشتریان اصلی ایسکو محسوب می‌شود. در همین حال، ال ناسیونال گزارش شده که باشگاه لیورپول نیز به جمع مشتریان این بازیکن اضافه شده است.
قرارداد این بازیکن 29 ساله تا پایان فصل با رئال مادرید اعتبار دارد و باشگاه قصد ادامه با همکاری با او را ندارد. با این وجود، احتمال جدایی ایسکو در جنوری پیش رو وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала