Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در تابستان امسال خودم را به پی‌اس‌جی پیشنهاد دادم

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
مهاجم سویدنی میلان می‌گوید که اگر با روسونری تمدید نمی کرد، به فرانسه بر می گشت.
به گزارش اسپوتنیک، کتاب زندگی زلاتان ابراهیموویچ که به نام "آدرنالین" منتشر شده هم با استقبال گرمی مواجه شود چرا که ناگفته های زیادی از زندگی شخصی ایبرا در این کتاب بازگو شده است.
ایبرا در بخشی از این کتاب فاش کرده است که تابستان گذشته برای اضافه شدن به کادر مدیریتی پاری‌سن‌جرمن اعلام آمادگی کرده بود.
زلاتان در خصوص این که او در تابستان سال روان آماده بود، به کادر فنی مدیریتی پاری‌سن‌جرمن بپیوندد گفت:
"دقیقا، من این تصمیم را داشتم که در تابستان امسال خودم را به پاری‌سن‌جرمن پیشنهاد دادم. به عنوان فوتبالیست نه، بلکه به عنوان یک مدیر ورزشی."
ایبرا در ادامه در این خصوص گفت:
ا ناصر الخلیفی، رییس باشگاه هم ارباط برقرار کردم و و برایش پیشنهاد کردم که اگر قراردادم را با میلان تمدید نکنم، به پاری سن‌جرمن می آیم و نظم را به تیم تان بر می گردانم". ناصر خندید ولی "نه" نگفت."
در حال حاضر کسی نمی داند که آیا زلاتان در پایان فصل جاری از فوتبال بازنشسته می شود یا این که به بازی کردن ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала