Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعلیق تمام مسابقات تنیس در چین + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر نائومی اوساکا زن شماره یک تنیس جهان
نائومی اوساکا زن شماره یک تنیس جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
انجمن تنیس بانوان موسوم به WTA اعلام کرده که به دلیل نگرانی در مورد وضعیت "پنگ شوای" بازیکن نام‌دار چینی، تمام مسابقات تنیس در چین را به حالت تعلیق در می‌آورد.
به گزارش اسپوتنیک؛ انجمن تنیس زنان یا WTA اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد پنگ شوای بازیکن چینی پس از متهم کردن یک مقام ارشد دولتی به تجاوز جنسی، تمام مسابقات تنیس در چین را تعلیق می‌کند.
محل اختفای پنگ زن شماره یک سابق تنیس دو نفره جهان، تقریباً یک ماه پیش به موضوع نگرانی بین‌المللی تبدیل شد و پنگ پس از ادعای این‌که "ژانگ گائولی" معاون سابق نخست‌وزیر به او تجاوز جنسی کرده، ناپدید شد.
او سپس در یک شام با دوستانش و در یک تورنمنت تنیس کودکان حدود 10 روز پیش در پکن ظاهر شد، عکس‌ها و ویدئوهایی که توسط روزنامه‌نگاران رسانه دولتی چین و برگزارکنندگان مسابقات منتشر شد.

استیو سایمون رئیس و مدیرعامل WTA در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایمنی بازیکنان یک نگرانی اساسی است: "زمانی که در 2 نوامبر 2021، پنگ شوای ادعایی مبنی بر تجاوز جنسی علیه یکی از مقامات ارشد دولت چین را منتشر کرد، انجمن تنیس زنان دریافت که پیام پنگ شوای باید شنیده شود و جدی گرفته شود. بازیکنان WTAناشنیده نماند."

سایمون گفت: "زنان در سرتاسر جهان لیاقت کمتری ندارند. از آن لحظه به بعد، پنگ شوای اهمیت صحبت کردن را نشان داد، به ویژه در مورد تجاوز جنسی و به ویژه هنگامی که افراد قدرتمند درگیر آن هستند. همانطور که پنگ در پست خود اشاره کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала