Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مهاجم مدنظر رانگ‌نیک چه کسانی هستند؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
رانگنیگ سرمربی موقت منچستریونایتد به تاثیر آنی در تیم فوتبال مطرح است و حالا باید در منچستریونایتد این مسئله را نشان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رانگنیک تا پایان فصل هدایت منچستریونایتد را به عهده خواهد داشت و بعد از آن دو سال در نقش مشاوره با شیاطین سرخ همکاری خواهد کرد.
یکی از معماهای منچستریونایتد این است که بعد از اتمام قرارداد رونالدو چگونه تیم را بسازند و حالا بیلد گزارش داده است که هالند گزینه اصلی شیاطین سرخ است.
در حقیقت رانگنیک به خوبی مهاجم نارویایی را می شناسد و قصد دارد که او را به ترکیب تیمش اضافه کند.
البته هالند تنها گزینه منچستریونایتد نیست بلکه شیاطین سرخ شرایط جذب تیمو ورنر از چلسی و انکونکو از لایپزیش را دنبال می کنند.
در حقیقت رانگنیک می خواهد با رفع نقاط ضعف، تیمی را در منچستریونایتد بسازد که سالها ر اروپا قدرت نمایی کند.
ورنر در چلسی جا نیافتاده و قصد جدایی را دارد و از سویی انکونکو که در پست وینگر بازی می کند، تصور می کند که زمان خروجش از لایپزیش فرا رسیده و می تواند گامی بزرگ در دوران فوتبالش بردارد.
رانگنیک قرار است که تا سال 2024 به اتفاقات منچستریونایتد نظارت داشته باشد تا بتواند این تیم را بالاخره سال ها بعد از جدایی فرگوسن به روزهای درخشانش برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала