Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین دستمزدش را از بارسا در اقساط می‌خواهد

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
اوضاع مالی بارسلونا به حدی آشفته است که این باشگاه هنوز دستمزد سرمربی اسبق خود یعنی کیکه ستین را با گذشت یک سال و نیم از اخراج او پرداخت نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین کسی بود که جایگزین ارنستو والورده در بارسلونا شد اما روند نتیجه گیری او به شدت ضعیف بود و بارسلونا در همان نیم فصلی که در 2019/20 با ستین گذراند، شکست های تحقیر آمیزی را تجربه کرد که بدترین آن باخت هشت بر دو مقابل بایرن مونیخ بود.
بارسا با هدایت ستین در ال کلاسیکو هم مقابل رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و این نتایج فاجعه‌بار موجب منفور شدن ستین میان هواداران بارسلونا شد.
به گفته کادناسر، کیکه ستین اکنون با باشگاه بارسلونا بر سر دستمزد عقب افتاده اش که پس از اخراج به او پرداخت نشده، به توافق رسیده است.
در حقیقت ستین 4 میلیون یورو از بارسلونا طلب دارد و قرار شده است که این طلب را به صورت اقساطی دریافت کند و سر این موضوع با خوان لاپورتا به توافق رسیده و برای قسطی بودن آن رضایت داده است.
بارسا به طور کلی از سال 2019 به بعد در یک سراریزی عجیب و غریب قرار گرفت و چند بار سرمربی خود را عوض کرد و اکنون باید دید که با ژاوی هرناندز چه سرنوشتی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала