Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تشریفات پی‌اس‌جی برای رونمایی از توپ طلای هفتم مسی

© REUTERS / Benoit TessierФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
پاریسن جرمن قصد دارد تا از افتخار لیونل مسی بزرگداشت به عمل آورد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پی اس جی دوشنبه شب (8 قوس) در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه هفتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود را به دست آورد و اکنون در مراسمی ویژه در ورزشگاه پارک ده پرنس، پیش از بازی پی اس جی و نیس از این توپ طلا رونمایی خواهد شد.
باشگاه پاریسن جرمن خود را برای مراسم رونمایی از توپ طلای هفتم لیونل مسی آماده کرده است و بدین ترتیب پیش از بازی پی اس جی و نیس در مراسمی شاهد رونمایی فوق ستاره آرژانتینی از توپ طلای جدیدش خواهیم بود.
بیرون از ورزشگاه پارک ده پرنس طرح های ویژه ای قرار داده شده است تا بدین ترتیب هوادارانی که به ورزشگاه می آیند با دیدن این طرح ها خود را برای مراسم رونمایی از توپ طلای مسی آماده کنند. این اولین بار است که یک بازیکن در پاریسن جرمن برنده توپ طلا می شود و به همین خاطر این شب برای آن ها بسیار ویژه خواهد بود.
پی اس جی و نیس از ساعت 12:30 شب به مصاف هم می روند و باید دید که لیونل مسی در شبی که قرار است از توپ طلای او رونمایی شود چه عملکردی خواهد داشت. مسی به طور کلی در این فصل از رقابت های لیگ فرانسه نتوانسته آنطور که باید و شاید عمل کرده و گلزنی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала