Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان برگزاری جام جهانی‌ باشگاه‌ها مشخص شد

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر توپ جام جهانی
توپ جام جهانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ 3 تا 12 فبروری سال 2022 در ابوظبی امارات برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رسماً تاریخ برگزاری مسابقات جام‌جهانی باشگاه‌های 2021 که در سال 2022 برگزار خواهد شد را مشخص کرد.
مراسم قرعه کشی دیدارها نیز عصر امروز در زوریخ سوئیس برگزار می شود. در این مراسم، سامانتا جانسون به همراه جان تری اسطوره چلسی و تیم ملی انگلیس مراسم قرعه کشی را برگزار خواهند کرد.د
در این مسابقات، که به میزبانی ابوظبی امارات از تاریخ 3 تا 12 فبروری 2022 برگزار خواهد شد، تیم‌های الاهلی مصر (قهرمان لیگ قهرمانانآفریقا)، الهلال عربستان (قهرمان لیگ قهرمانان آسیا)، چلسی انگلیس (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا)،
الجزیره امارات (قهرمان لیگ امارات و میزبان)، مونتری مکزیک (قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف)، اوکلاندسیتی نیوزیلند (کاندیدای قاره اقیانوسیه بعد از لغو لیگ قهرمانان در این قاره) پالمیراس برزیل (قهرمان کوپا لیبرتادورس) به میدان خواهند رفت.
در مرحله نخست ابتدا تیم های الجزیره و اوکلند سیتی به مصاف هم می روند و تیم برنده راهی دور بعد می شود. در دور بعدی، 3 تیم الهلال، الاهلی و مونترری وارد پیکارها شده و بازی ها نیز پس از قرعه کشی مشخص می شود.
با مشخص شدن برنده این دو دیدار، تیم ها راهی مرحله نیمه نهایی شده و تیم های چلسی و پالمیراس نیز حریف خود را خواهند شناخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала