آزمایش کارایی واکسین‌های ضد کرونا روسی در برابر "امیکرون"

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر امارات استفاده از واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" را تأیید کرد
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه واکسین های روسی در برابر سویه جدید ویروس کرونا، موثر است.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه می گوید که واکسین های "اسپوتنیک وی" و "اسپوتنیک لایت" در برابر سویه جدید ویروس کرونا موثر اند. اما مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا شروع به تطبیق آن‌ها با توجه به پروتکل‌ها کرده است.
در بیانیه این صندوق آمده است: "با توجه به پروتکل‌های موجود برای توسعه فوری نسخه های واکسین برای گونه‌ها نگران کننده، حالا مرکز گامالیا توسعه نسخه جدیدی از واکسین اسپوتنیک با سویه جدید "امیکرون " سازگار شده است، را آغاز نموده است.
همانطور که توسط صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ذکر شده است، بعید است که چنین اصلاحی مورد نیاز باشد. با این حال، در این صورت، نسخه جدید اسپوتنیک می تواند تا ۴۵ روز دیگر برای تولید انبوه آماده شود.
این صندوق گفت: "صدها میلیون تقویت کننده اسپوتنیک علیه اومیکرون می توانند تا 20 فوریه 2022 در بازار بین المللی راه اندازی شوند و در سال 2022 ممکن است بیش از سه میلیارد دوز در دسترس باشد."
در 20 نوامبر 2021، دانشمندان در بوتسوانا و آفریقای جنوبی گونه بی .1.1.529 ویروس کرونا را گزارش کردند که حاوی بیش از چهل جهش در پروتئین S است که برای آلوده کردن سلول‌ ها توسط پاتوژن ضروری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала