Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 1 من‌یونایتد 1؛ توقف خانگی قهرمان اروپا در برابر کریک + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkФутбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در لندن برابر هم تن به تساوی دادند و به تقسیم امتیازات شان پرداختند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 14 رقابت‌های لیگ برتر و در حساس‌ترین رقابت هفته امشب ورزشگاه استمفورد بریج لندن میزبان دیداد دو تیم چلسی و منچستریونایتد بود که سرانجام این بازی با حساب 1-1 به پایان رسید.
در این بازی با وجود تلاش‌های دو طرف، نیمه اول بدون گل سپری شد.
شاگردان مایکل کریک که نمایش درخشانی در این بازی داشتند، بارها تا امر گل‌زنی پیش رفتند و سرانجام در دقیقه 50 موفق به گل‌زنی شدند که جیدون سانچو ستاره جوان این تیم توانست دروازه قهرمان اروپا را باز کند.
19 دقیقه بعد اشتباه ستاره‌های یونایتد سبب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و جورجینهو پشت ضربه ایستاد و آنرا به گل بدل کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.
در ادامه حملات دو طرف بی نتیجه بود و حتی در مهم‌ترین صحنه که در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده اتفاق افتاد، فرصت عالی به دست آمد تا چلسی بتواند برنده بازی شود اما رودیگر آنرا به هدر داد تا بازی با همان نتیجه مساوی ختم شود.
با این نتیجه 30 امتیازی شد و در صدر به تنهایی ایستاد و من‌یونایتد 18 امتیازی شد و در رده 8 جا خوش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала