Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال 1 – بارسلونا 3؛ بارسا با ژاوی جان می‌گیرد

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
بارسلونا پس از مدت‌ها در دیدار خارج از خانه خوش درخشید و موفق شد ویارئال را با نتیجه خوب شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پانزدهمین هفته از رقابت‌های لالیگا، مهمان ویارئال در ورزشگاه ال مادریگال بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد و پس از مدت‌ها در دیدار خارج از خانه به برتری دست یابد.
بارسلونا که در دو دیدار قبلی با ژاوی تنها یک گُل و آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود، در برابر ویارئال هجومی‌تر ظاهر شد اما در نیمه نخست موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و این دیدار با نتیجه تساوی بدون گُل به پایان رسید.
بلوگرانا در نیمه دوم خیلی زود به گُل نخست رسید و فرانکی دی‌یونگ در دقیقه 48 موفق شد گُل برتری تیمش را برابر زیر دریایی‌های زرد به ثمر برساند.
شاگردان امری گُل خورده را در دقیقه 76 با ساموئل چوکووئزه جبران کردند و امیدواو بودند تا بتوانند حریف را در خانه شکست دهند.
بارسا اما برای کسب پیروزی تلاش‌های زیادی انجام داد و در دقیقه 88 دپای موفق شد بار دیگر تیمش را پیش بیندازد و هواداران را به کسب نتجه امیدوار سازد.
در ثانیه‌های پایانی و در حالی که ویارئال برای کسب تساوی تلاش می‌کرد، فویت مدافع زیر دریایی‌های زرد روی فیلیپه کوتینیو مرتکب خطا شد و داور بازی پنالتی اعلام کرد. خود بازیکن برازیلی پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گُل بارسا را به ثمر برساند.
به این ترتیب بارسلونا با ژاوی به دومین پیروزی در رقابت‌های لالیگا رسید و با 23 امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاد.
ویارئال نیز با 16 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала