Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سردبیر فرانس فوتبال: تنها آرزوی رونالدو بازنشستگی با توپ طلای بیشتر نسبت به مسی است

© AP Photo / Alastair Grantميسي رونالدو
ميسي رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
پاسکال فر، سردبیر نشریه فرانس فوتبال، فاش کرد که کریستیانو رونالدو به او اعتراف کرده است که تنها هدفش کسب توپ طلای بیشتر نسبت به لیونل مسی قبل از بازنشستگی است.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت برای کسب توپ طلا همواره میان مسی و رونالدو وجود داشته و این دو بازیکن در 15 سال گذشته جز مدعیان اصلی کسب این عنوان بوده اند و 11 بازی موفق به کسب آن شده اند.
در سال 2021، بازیکنانی چون کریم بنزما، لیونل مسی، جورجینیو، روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو از بخت‌های اصلی کسب این عنوان اند اما ستاره آرجانتینی پی‌اس‌جی و ستاره پولندی بایرن بیشتر از دیگران به توپ طلا نزدیک اند.
در صورتی که مسی این عنوان را کسب کند، با 7 توپ طلا دست نیافتنی خواهد شد و جدی‌ترین تعقیب کنندۀ وی رونالدو با 5 توپ طلا خواهد بود.
با این شرایط اختلاف مسی و رونالدو به دو توپ طلا خواهد رسید و ممکن نخواهد بود که ستاره پرتگالی همتای آرجانتینی خود را پشت سربگذارد و یا با او مساوی کند.
با این حال پاسکال فر، سردبیر نشریه فرانس فوتبال، فاش کرد که کریستیانو رونالدو به او اعتراف کرده است که تنها هدفش کسب توپ طلای بیشتر نسبت به لیونل مسی قبل از بازنشستگی است.

فر در این مورد به نیویارک تایمز گفت:" رونالدو تنها یک آرزو دارد و آن بازنشستگی با توپ طلای بیشتر نسبت به مسی است. من می‌دانم زیرا او به من گفته است."

مراسم اهدای توپ طلا به تاریخ 29 نوامبر(هشتم قوس 1400) در سالون تئاتر "تئاتر دو شاتله" برگزار خواهد شد و به عقیده بسیاری از کارشناسان، یکی از میان مسی، لواندوفسکی، بنزما و جورجینیو برنده آن خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала