Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: "سطح تاتنهام خیلی بالا نیست"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Antonio Conte Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания
Antonio Conte   Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
پس از شکست دیشب تاتنهام برابر مورا، آنتونیو کونته سرمربی این تیم از عمل‌کرد تیم‌اش انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تاتنهام دیشب در چارچوب رقابت‌های دور گروهی کنفرانس لیگ اروپا مهمان تیم گمنام ان اس مورا بود اما بازی را با نتیجه 1-2 شکست خورد.

این اولین باخت تاتنهام با هدایت کونته بود که حریف در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده پیروز آن شد، این شکست ناراحتی سرمربی را در پی داشت و او در کنفرانس خبری گفت: "این شکست بدی برای ما بود. عملکرد ضعیفی داشتیم. ما می‌دانیم که کارهای زیادی در پیش داریم و این لحظه سختی برای ماست. برای پیشرفت باید صبور باشیم تا بار دیگر به تیم خوبی تبدیل شویم."

اما این مرد ایتالیایی به انتقاد از تیم‌اش پرداخت و گفت: "ما نه فقط از نظر تکنیکی و تاکتیکی، بلکه از نظر روانی نیز ضعیف بودیم. بازگرداندن تاتنهام نیاز به زمان دارد. پس از سه هفته حضور در این تیم، شروع به درک شرایط موجود کردم. باید بگویم که فعلا سطح تاتنهام خیلی بالا نیست."

در دیدار دیشب کونته 9 تغییر ایجاد کرد، این تغییرات نسبت به تیمی بود که هفته قبل توانست با نتیجه مشابه لیدز را در لیگ برتر شکست بدهد، اما ستاره‌های بزرگی چون هری کین، دله آلی و اندومبله در ترکیب این تیم حضور داشتند.
حالا پس از بازی در لیگ، تاتنهام آخرین بازی خود در دور گروهی کنفرانس لیگ را برابر رن انجام خواهد داد و در آن دیدار محکوم به برتری است تا بتوانند به مسابقات پلی آف برای حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها راه یابند، در غیر این صورت شاگردان کونته نرسیده به دور حذفی حذف خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала