Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد دست بردار نیست؛ شیاطین سرخ به دنبال پوچتینو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
رالف رانگنیک قرار است سرمربی موقت منچستریونایتد شود، اما این تیم قصد دارد که همچنان بر جذب پوچتینو برای همیشه، متمرکز باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد با وجود انتصاب قریب الوقوع رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت، به دنبال آن است تا مائوریسیو پوچتینیو را به عنوان سرمربی دائمی خود داشته باشد.
رسانه 90minمدعی شده که پوچتینو سرمربی فعلی پاریسن‌جرمن، همچنان هدف اصلی باشگاه برای تابستان 2022 است و رانگنیک در حال حاضر برای ایفای این نقش پس از پایان فصل جاری در نظر گرفته نمی‌شود.
در عوض، رانگنیک قرار است با پایان فصل جاری نقش مشاوره‌ای را در یونایتد برای یک دوره دو ساله اولیه ایفا کند.
در حال حاضر، رانگنیک 63 ساله جانشین مایکل کریک سرمربی تیم اصلی خواهد شد کسی که در پی اخراج اوله گونر سولسشر پس از باخت در واتفورد تعیین شد.
منابع نزدیک به یونایتد به 90min تأیید کرده‌اند که آنها همچنان علاقه خود را به جذب پوچتینو حفظ می‌کنند – علی‌رغم این‌که پاریسن‌جرمن از رویکردهای اولیه خود اجتناب می‌کند.
گفته شده که پی‌اس‌جی با پوچتینو معامله نخواهد کرد، مگر این‌که برنامه‌ای برای جانشینی خود داشته باشد و هدف شماره یک آنها زین الدین زیدان است.
زیدان از زمانی که رئال مادرید را در ماه می امسال ترک کرد، کار نکرده بود و ایده اصلی او اهدایت فرانسه است ولی پاریسی‌ها سخت تلاش می‌کنند تا او را متقاعد نمایند که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده بگیرد.
خود یونایتد در هفته‌های اخیر با شاگردان زیدان مشورت کرده بود، اما او به صراحت اعلام کرد که خانواده‌اش علاقه‌ای به انتقال به انگلیس ندارند، اگرچه شانس هدایت در پارک د پرنس یک پیشنهاد متفاوت است.
ژان کلود بلان مدیر کل پاریسن‌جرمن به زیدان نزدیک است و او نقشی اساسی در تلاش برای دستیابی به معامله با دوستش ایفا می‌کند و بحث‌های اصلی به پایان رسیده است.
اوایل این هفته تایید شد که ناصر الخلیفی رئیس پاریسن‌جرمن، از این‌که پوچتینو می‌خواهد به یونایتد بپیوندد، چندان راضی نبود - اما می‌دانیم که شانس جذب زیدان عصبانیت او را کاهش داده است.
یونایتد اکنون به تعقیب پوچتینو ادامه می‌دهد اما انتصاب رانگینک به این معنی است که آنها می‌توانند منتظر پایان فصل جاری برای مربی آرجانتینی باشند. منابع بر این باورند که یونایتد ترجیح می‌دهد هر چه زودتر با پوچتینو معامله کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала