طالبان: قاچاق وسایط نظامی از افغانستان به کشورهای همسایه واقعیت ندارد

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر Покинутая база авианаводчиков армии США в поселении Дадат в пригороде Манбиджа на северо-востоке Сирии
Покинутая база авианаводчиков армии США в поселении Дадат в пригороде Манбиджа на северо-востоке Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
معاون سخنگوی طالبان تاکید دارد که عکس‌ها و ویدیوهای ۱۰/۱۵ ثانیه‌یی از وسایط نظامی که از یک ولایت به ولایت دیگر منتقل می‌شود نمی‌تواند دلیل شود که این وسایط به بیرون از کشور منتقل می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی، معاون طالبان (تحت تحریم های سازمان ملل به جهت فعالیت های تروریستی)، به نقل از وزارت داخله این گروه می نویسد که آوازه‌های قاچاق وسایط نظامی از افغانستان به کشورهای همسایه هرگز واقعیت ندارد.
او تاکید دارد که عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده از حکومت پیشین است که امریکایی ها وسایط نظامی شان را از راه پاکستان انتقال می دادند.
آقای سمنگانی افزود که عکس انتقال وسایط از یک ولایت به دیگر ولایت نمی تواند دلیل شود که این وسایط به بیرون از کشور منتقل می شود.
به گفته وزارت داخله طالبان، این گروه به هیچ کسی اجازه نمی دهد تا یک مرمی را هم از افغانستان به خارج انتقال دهد. امکانات نظامی نیاز ارتش ما است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала