Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ نه؛ بارسا دیگر ستاره سیتی را می‌خواهد + عکس

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
متئو المانی مدیر ورزشی بارسلونا، در منچستر حضور دارد و با سیتی در مورد فران تورس گفت‌وگو خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا مدت‌ها می‌شود که به دنبال جذب مهاجم از باشگاه منچسترسیتی است و رحیم استرلینگ گزینۀ مورد نظر کاتالان‌ها برای تقویت خط حمله محسوب می‌شود.
متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا در حال حاضر در شهر منچستر حضور دارد و به نظر می‌رسد که با مدیران سیتی در مورد انتقال استرلینگ در پنچره نقل‌وانتقالات زمستانی به نیوکمپ گفت‌وگو کند.
در همین حال جرارد رومرو روزنامه نگار مشهور در خصوص سفر المانی به منچستر گزارشی تهیه کرده و مدعی است سران بارسا استرلینگ نه بلکه ستاره دیگر سیتی را می‌خواهد.
به رومرو، فران تورس وینگر اسپانیایی سیتیزن‌ها علت اصلی سفر آلمان به انگلیس است و او در حال مذاکره با سیتی برای انتقال این بازیکن در جنوری گفت‌وگو دارد.
گفته میشود فران تورس خواهان خروج از سیتی و پیوستن به بارسا است و حتی آماده شده تا با دستمزد کم‌تر برای بلوگرانا به میدان برود.
تورس که در حال حاضر مصدوم است، با توجه به حضور ریاض محرز، فران تورس، برناردو سیلوا، جک گریلیش و فیل فودنشانس زیادی برای حضور در ترکیب ثابت کلوپ ندارد و همین موضوع او را نگران ساخته هراس از این دارد که انریکه او را به جام جهانی دعوت نکند.
فران می‌خواهد با حضور در بارسلونا و بازی در کنار پدری، فاتی، بوسکتس، آلبا، اریک، گاوی و نیکو شانس خودش را برای حضور در جام جهانی افزایش دهد و با ستاره‌های تیم ملی کشورش نیز هماهنگ گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала