واکسین "اسپوتنیک وی" در مجارستان موثرترین واکسین اعلام شد

© Sputnik / Vladislav Vodnev /  مراجعه به بانک تصاویر Вакцина Sputnik V, произведенная в "Карагандинском фармацевтическом комплексе"
Вакцина Sputnik V, произведенная в Карагандинском фармацевтическом комплексе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
واکسین "اسپوتنیک وی" در مجارستان در میان 5 واکسین ضد کرونا بهترین نتیجه محافظت را در برابر مرگ نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که مجارستان پنج واکسین را مقاسیه کرد و به این نتجیه رسید که واکسین "اسپوتنیک وی" روسی بهتر از سایر داروها از بیماران کووید-19 در برابر مرگ محافظت می‌کند.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت: "داروی روسی "اسپوتنیک وی" بهترین شاخص درجه حفاظت در برابر موارد کشنده را دارد، در سطح 98 فیصد. اسپوتنیک وی همچنان دارای موثریت 85.7 درصدی در برابر عفونت ویروس کرونا برخودار است، همچنان در کنار داروی مدرنا پیشتاز است".
تحقیق کنندگان، اطلاعات 3.7 میلیون واکسینه شده را در کشور بررسی کردند که از میان 820 هزار نفر با "اسپوتنیک وی" واکسینه شدند.
علاوه بر داروی روسی، Moderna، Pfizer-BioNTech، Sinopharm و AstraZeneca نیز در آنجا استفاده می شود، این اطلاعات از 22 جنوری تا 10 جون 2021 گرفته شده است.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تصریح کرد که واکسین "اسپوتیک وی" صد در صد از گروه سنی 16 تا 44 سال در برابر مرگ محافظت نشان داده است.
قابل ذکر است که مجارستان اولین کشور اتحادیه اروپا بود که واکسین روسی را تایید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала