خانم که حامله نمیشد، مادر سه فرزند شد

© REUTERS / Athit PerawongmethaНоворожденные в костюмах символа 2018 года Желтой Собаки в госпитале Бангкока, Таиланд
Новорожденные в костюмах символа 2018 года Желтой Собаки в госпитале Бангкока, Таиланд - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
خانم جوان بریتانیایی به نام ئمی گیرنز که دوکتران او را ناباروری تشخیص کرده بودند، با به دنیا آوردن سه فرزند در یک سال "یک دختر و سپس دو پسر" خوشبخت شد.
به گزارش اسپوتنیک، خانم ئمی گیرنز حین که 25 سال داشت، دوکتران به او گفتند که شانس کمی برای حامله شدن را دارد. سپس زن بریتانیایی تصمیم گرفت توجه خود را در امور کاری تمرکز کند، اما پس از ملاقات با همسرش، تصمیم گرفت علیرغم صحبت های دوکتران، سعی کند فرزند بدنیا بیاورد.
این زن 34 ساله و جیمی همسر 32 ساله اش به مدت یک سال برای باردار شدن ناموفق بودند، تا اینکه بالاخره باردار شد.
رئیس دانشگاه کابل: زنان تا فراهم شدن شرایط در خانه بمانند/ زن مادر است، زن خواهر است، زن همسر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
رئیس دانشگاه کابل: زنان تا فراهم شدن شرایط در خانه بمانند/ زن مادر است، زن خواهر است، زن همسر است
او توضیح داد: "ما تصمیم گرفتیم پس از یک سال تلاش فاصله بگیریم و تابستان را با نوشیدن مشروبات الکلی و تفریح ​​گذراندیم. پس از آن، آزمایش حاملگی را نشان داد".
در نتیجه این زن بریتانیایی دختری به نام هارلو به دنیا آورد. پس از تولد دختر شان، این زوج تصمیم گرفتند که برای باردار شدن دوباره فاصله بگیرند. اما باردار شدن از خواست آنها جدا بود.
این زن گفت: "بعد از اولین باری که بعد از زایمان رابطه جنسی داشتیم، دوباره باردار شدم. بارداری دو پسر مشکلات را همراه داشت: در مقطعی، دوکتران حتی مشکوک شدند که مادر باردار سقط جنین داشته است. "به دلیل مرض همه گیر، جیمی اجازه نداشت با من یکجا نزد دکتر برود. وقتی به من گفتند دو پسر دارم، متحیر شدم، در حالی که خودم فکر می کردم بچه ای را از دست داده ام. با هق هق از ماشین پیاده شدم و شوهرم سعی کرد آرام شود. من فکر کردم که می توانیم دوباره تلاش کنیم. وقتی به او گفتم که دو پسر داریم، فکر کرد که شوخی می کنم. بالاخره این خانم دو پسر سالم به نام های نوح و آرتور به دنیا آورد".
حالا دوستان داستان این زن را برای افراد دیگر تعریف می کنند تا آنها را امیدوار کنند که آنها نیز بتوانند حامله دار شوند. این زوج که فعلاً دارای سه فرزند هست، اکنون برنامه ای برای توقف ندارند. اما توضیح داد: "وقتی سه فرزند زیر دو سال دارید، دیوانگی است. عالی است، اما تربیه و بزرگ کردن فرزندان کار بسیار سختی است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала