Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی چلسی برای غارت از تورین؛ چلسی چشم به کیه‌زا دوخته است

© AFP 2023 / Facundo ArrzabalagaПолузащитник Италии Федерико Кьеза стреляет и забивает первый гол своей команды во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне
Полузащитник Италии Федерико Кьеза стреляет и забивает первый гол своей команды во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی خرید فدریکو کیه‌زا را در بازار نقل و انتقالات بعدی در اولویت قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی روزهای درخشان را چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان سپری می‌کند. قهرمان اروپا فصل را طوفانی سپری کرده و پس از قهرمانی در لیگ برتر و تضمین جایگاه‌اش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، هم اکنون خود برای خرید از بازار نقل و انتقالات زمستانی آینده آماده می‌کند.
تیم توماس توخل به برخی از ستاره‌هایی در ارتباط است که می‌توانند تابستان آینده پس از پایان قراردادشان به صورت رایگان به این تیم منتقل شوند.
اگرچه مذاکرات برای تمدید این قراردادها در اولویت قرار خواهد گرفت، اما چلسی چند نام دیگر را در دستور کارش قرار داده است.
رسانه‌های انگلیسی مانند میرور مدعی شده‌اند، تیم توخل، فدریکو کیه‌زا مهاجم ایتالیایی را در نظر دارد و حاضر است مبلغ نزدیک به 100 میلیون یورو را برای جذب او پیشنهاد دهد. رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مستلزم جریان نقدی قابل توجهی (تقریباً 10 میلیون) است که باشگاه می‌تواند از آن برای ارائه پیشنهاد گزاف برای وینگر یوونتوس استفاده کند.
البته این امر می‌تواند سبب خروج کریستین پولیشیچ وینگر آمریکایی باشگاه شود، در صورت ارائه پیشنهاد حدود 50 میلیون یورویی احتمالا استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. بارسا و لیورپول در مورد وضعیت او جستجو کرده‌اند.
پولیشیچ در زمان سرمربی جدید بازیکن ثابت تیم اصلی نبوده و همچنین با مصدومیت‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است به دنبال ادامه کارش در جای دیگری بازی کند.
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
ورزش
چلسی 4 یوونتوس 0؛ پوست گورخرها در لندن کنده شد
چلسی بارها به کیه‌زا ملی پوش ایتالیایی در جریان بازی موفقانه با کشورش که تابستان گذشته قهرمان اروپا شد، تحت تاثیر قرار گرفته است. کیه‌زا می‌توانست کانون گفتگوی سران باشگاه باشد، وقتی که "آبی‌ها" سه‌شنبه ‌شب یووه را 4-0 در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала