Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان احتمالی بازگشت جانشین مسی به میادین مشخص شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEПолузащитник "Барселоны" Ансу Фати
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
ستاره جوان بارسلونا، در حال طی کردن روند درمان است و احتمال دارد به زودی به میادین برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان به برد مقابل بایرن مونیخ نیاز دارد کاری که به شدت سخت بنظر میرسد بخصوص بایرن مونیخ نشان داده است که این فصل آماده کسب عناوین است.
شماره 10 بارسلونا در بازی مقابل سلتا در بالایدوس دچار مصدومیت شد و تلاش می کند تا خودش را به آخرین بازی مرحه گروهی چمپیونزلیگ برساند تا به تیمش برای کسب سهمیه یک هشتم نهایی کمک کند.
فاتی هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی زیر نظر ژاوی شرکت کند اما به نظر می رسد که در روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد و آنسو کم کم در برخی بازیها حاضر شود و بدین ترتیب تا زمان بازی مقابل بایرن مونیخ خودش را به بهترین شرایط بدنی برساند.
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده ژاوی اطمینان دارد که فاتی تا دو هفته آینده به میادین برمی‌گردد و او می‌تواند در بازی حساس برابر بایرن مونیخ که آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان است از این بازیکن استفاده کند.
پس از تساوی بدون گل مقابل بنفیکا در نیوکمپ، بارسلونا برای صعود به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به خودش وابسته است اما آنها در ابتدا باید بایرن مونیخ را شکست بدهند یا این که منتظر امتیاز دادن بنفیکا مقابل دیناموکیف باشند هر چند که کار آسانی ندارند.
بارسلونا دو هفته دیگر بازی مرگ و زندگی را مقابل بایرن مونیخ خواهد داشت که در این مدت ژاوی امیدوار است که برخی از غایبانش برگردند. یکی از این چهره ها می تواند آنسو فاتی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала