Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال دستگیری و دوباره زندانی شدن شاعر فوتبال

© Photo / Facebook account of Ministerio Público - Fiscalía General de la República del ParaguayАрест бывшего бразильского футболиста Роналдиньо
Арест бывшего бразильского футболиста Роналдиньо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
ستاره سابق برازیل و فوتبال جهان ممکن است دوباره راهی زندان شود.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو ستاره سابق فوتبال جهان ممکن است دوباره راهی زندان شود.
رسانه های برزیلی نوشته‌اند که او فقط تا روز 10 آذر فرصت دارد تا نفقه نامزد سابق خود را پرداخت یا وضعیت آن را مشخص کند.
از حدود یک ماه پیش ماموران و ضابطان قضایی بارها برای پیدا کردن رونالدو تلاش کردند که بی‌ثمر بوده و حالا به او اخطاریه داده‌ شده که تکلیف این ماجرا را روشن کند.
برونو مدرادو، وکیل کوئیلو، گفته است که مهاجم سابق 41 ساله حق درخواست تجدید نظر ندارد زیرا پرداخت نفقه موقت 17700 دالر در ماه قبلاً توافق شده بود و رونالدینیو شروع به پرداخت آن کرده است.
گفته می‌شود این زوج که بعد از ۶ سال در سال 2019 از هم جدا شدند مدتی به صورت ازدواج غیررسمی با یکدیگر زندگی مجدد داشته‌اند. وکیل پریسیلا کوئلیو گفت:
"رونالدینیو اگر بخواهد این حکم را عوض کند باید پروسه‌های قانونی پیچیده ای را طی کند. اکنون او چاره‌ای جز این ندارد که پول نفقه را پرداخت کند."
در ماه مارچ سال 2020 رونالدینیو به اتهام استفاده از پاسپورت جعلی برای ورد به کشور پاراگوئه به همراه برادر و مدیربرنامه‌اش روبرتو دی اسیس دستگیر شدند و به 5 سال زندان در مجموع محکوم شدند.
رونالدینیو مدتی را در زندان در پاراگوئه گذراند و حتی جشن تولد 40 سالگی خود را در زندان گرفت تا اینکه قاضی دادگاه با جریمه 90 هزار دالری حکم به آزادی او داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала