Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست مشترک صلاح و مانه از لیورپول؛ تمدید با هر دو مشکل شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
پس از محمد صلاح، سادیو مانه نیز خواهان دستمزد هنگفت از باشگاه لیورپول شده و به نظر می‌رسد که تمدید با هر دو بازیکن به بن‌بست مواجه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح و سادیو مانه تأثیر به سزایی در موفقیت‌های آخر لیورپول در چند فصل گذشته داشته اند و ستون اصلی ترکیب ثابت یورگن کلوپ شمرده می‌شوند.
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
ورزش
چرا مانه و صلاح بایرنی نشدند؟
از همین رو این باشگاه در تلاش است تا قرارداد فعلی هر دو بازیکن را که هژده ماه دیگر(ماه جون 2023) اعتبار دارد، تمدید کند و مانع جدایی و پیوستن آن‌ها به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی شوند.
مذاکرات با محمد صلاح از چند ماه به این سو آغاز شده و نماینده ستاره مصری در تلاش است تا دستمزد موکل خود را به گونه چشم‌گیر افزایش دهد. درخواست دستمزد هنگفت از سوی صلاح، مذاکرات را با بن‌بست مواجه کرده و به نظر می‌رسد که رسیدن به توافق دشوار خواهد بود.
این مشکل حالا در روند تمدید قرارداد با مانه نیز رونما شده و این ستاره سنگالی همانند صلاح خواهان دستمزد هنگفت است و برای ماندن در آنفیلد خواهان چند برابر شدن دستمزدش است.
مانه که در حال حاضر 85 میلیون یورو ارزش دارد، مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد و در صورتی که با سرخ‌ها تمدید نکند، قطعاً تابستان آینده جدا خواهد شد.
مانه که در فصل جاری در 16 بازی 9 گُل به ثمر رسانده، پس از صلاح یکی از بازیکنان تأثیر گذار سرخ‌ها است و کلوپ خواهان حفظ او به هر قیمتی است.
حالا دیده شود که مدیران لیورپول می‌تواند خواسته‌های هر دو ستاره ارزشمندش را تمدید کند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала