Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت لوکاکو؛ ستاره بلجیمی به مصاف با یوونتوس می‌رسد

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با یوونتوس، از بازگشت روملو لوکاکو ستاره بلجیمی تیمش به میادین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو ستاره بلجیمی چلسی در جریان پیروزی 4-0 مقابل مالمو از ناحیه مچ پا آسیب دید و یک ماه به دور از میادین بود.
این بازیکن هفته گذشته با انتشار عکس‌هایی از خودش از بازگشت به تمرینات خبر داد و هواداران امیدوار بودند وی در دیدار آغاز هفته برابر لسترسیتی به میدان برود.
لوکاکو اما در پیروزی 0-3 برابر لستر غایب بود و حتی از روی نیمکت نیز بازی را آغاز نکرد. حالا توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با یوونتوس در پجمین هفتۀ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از بازگشت ستاره تیمش خبر داد و مدعی شد که وی به عنوان بازیکن تعویضی احتمال به میدان خواهد رفت.

توخل گفت:" او در تمرین دیروز خوب به نظر می‌رسید. ما در مورد او ریسک نخواهیم کرد. او هر روز با داکتران خود صحبت می‌کند و کادر صحی باشگاه وضعیت او را خوب توصیف کرده اند. شاید بتوانیم 20 دقیقه از او در بازی پیشرو استفاده کنیم و به نظر من این حداکثر دقایق است که پس از ریکاوری باید یک بازیکن به میدان برود."

توخل در حالی امیدوار به بازگشت لوکاکو است که دیدار با یوونتوس صدرنشین گروه H را مشخص می‌کند و یک دیدار حیثیتی برای هر دو تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала