پوتین با واکسین "اسپوتنیک لایت" دوز تقویتی کرونا را دریافت کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин в формате видеоконференции принимает участие в торжественной церемонии по случаю начала сооружения третьего энергоблока АЭС "Аккую" в турецкой провинции Мерсин
Президент России Владимир Путин в формате видеоконференции принимает участие в торжественной церемонии по случаю начала сооружения третьего энергоблока АЭС Аккую в турецкой провинции Мерсин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه از دریافت دوز تقویتی واکسین "اسپوتنیک لایت" ضد کرونا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از دریافت دوز تقویتی کرونا با واکسین "اسپوتنیک لایت" خبر داد.
پوتین در نشستی با دنیس لوگونوف، معاون مرکز اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا امروز در جمع خبرنگاران گفت: "امروز به توصیه شما و همکارانتان، من یک تزریق دیگر با "اسپوتنیک لایت" انجام دادم".
اظهارت تازه پوتین در مورد نتایج واکسین ضد کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
اظهارت تازه پوتین در مورد نتایج واکسین ضد کرونا
پیش از این در خبرها آمده بود، که صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که مجله پزشکی لانست مقاله‌ مرکز گامالیا درباره اثربخشی واکسین تک دوزی اسپوتنیک لایت که حاکی از اثربخشی و ایمنی بالای این واکسین است را منتشر کرده است. اسپوتنیک لایت به عنوان سومین واکسین روسی با استقبال مواجه شده است.

بر این اساس، صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای اعلام داشت: "ما اعلام می کنیم که مقاله مرکز گامالیا درباره واکسین تک دوزی اسپوتنیک لایت در مجله پزشکی معتبر لانست منتشر شده است. بر اساس این مقاله این واکسین ایمنی بالا و ایجاد ایمنی هومورال و سلولی قوی از خود نشان داده است".

این مطالعه تأیید کرد، که این واکسین در هر دو گروه کسانی که تا کنون به این بیماری دچار شده اند و کسانی که تا کنون به این بیماری دچار نشده اند، ایمنی قوی ایجاد می کند و اکثر عوارض جانبی ثبت شده در طول این مطالعه خفیف تا متوسط بوده است و این واکسین هیچ عارضه جانبی جدی ای نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала