Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واتفورد 4 – یونایتد 1؛ رانیری حُکم اخراج سولسشر را امضأ کرد؟

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در ادامۀ روند ناکامی‌هایش، در دیدار خارج از خانه شکست خورد تا هواداران برای اخراج اوله گونار سولسشر لحظه‌شماری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و واتفورد در ورزشگاه ویکاریچ رود به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست 1-4 شیاطین سرخ به پایان رسید و این تیم 3 امتیاز دیگر را از دست داد.
یونایتد که در بیرون از خانه بازی می‌کرد، از همان دقایق آغازین تحت فشار بود و فشار سنگینی را تحمل می‌کرد.
در دقیقه 8 بازی داور به دلیل خطای بازیکنان یونایتد برای واتفورد پنالتی اعلام کرد و اسماعیل ضربه را زد که دخیا آن را مهار کرد، اما ضربه ریباند را کیکو به جال دروازه چسپاند.
داور این پنالتی را نپذیرفت و حکم به تکرار آن کرد. در دفعه دوم نیز اسماعیل سار پشت و پشت توپ ایستاد و باز هم دخیا آن را گرفت.
در ادامه واتفورد دوبار در دقایق 28 و 44 توسط کینگ و سار گُلزنی کرد و با پیروزی راهی رختکن شد.
در نیمه دوم یونایتد برای جبران نتیجه پیش کشید و دنی ون ده‌بیک که به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده بود، در دقیقه 50 موفق به جبران یکی از گُل‌ها شد.
یونایتد در دقیقه 69 اخراجی داد و مگوایر با دریافت کارت سرخ از زمین بازی خارج شد تا شیاطین سرخ 30 دقیقه پایانی را ده نفره دنبال کنند.
در دقیقه 2+90 در حالی که یونایتد برای کسب تساوی تلاش می‌کرد، واتفورد به گُل سوم رسید و ژوآ پدرو موفق شد سومین گُل تیمش را به ثمر برساند.
در ثانیه‌های پایانی واتفورد به گُل چهارم دست یافت و دنیس موفق شد کار یونایتد رایک سره کند.
با این نتیجه یونایتد 17 امتیازی ماند و در جایگاه هفتم به صورت موقت ایستاد و واتفورد با 13 امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала