Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: بازی بارسا را بخاطر ژاوی می‌بینم، هازارد غایب خواهد بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از مصاف با گرانادا، مدعی شد که بازی بارسا برابر اسپانیول را بخاطر ژاوی خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه لوس کارمنس مهمان گرانادا در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا است و دیدار نسبتاً دشواری در پیش دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد این بازی و موارد دیگر با خبرنگاران صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا گفت:" پس از وقفه اخیر سعی کردیم که بیشترین ثبات را داشته باشیم. اعتماد به نفس داریم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم. اعتماد به نفس خوبی داریم و تا کریسمس شرایط خوب پیش خواهد رفت. بازی فردا دشوار است اما برای پیروزی به میدان می‌رویم."

آنچلوتی در مورد ژاوی گفت:" من این مسابقه را خواهم دید زیرا بازی جالبی خواهد شد. ژاوی چیزهای زیادی را برای بارسا به ارمغان خواهد آورد. من دوست دارم هر چه سریع‌تر آنها را کشف کنم زیرا بارسا یک حریف مستقیم ما محسوب می‌شود."

سرمربی رئال در مورد هازارد و بیل نیز پرداخت و گفت:" هازارد مثل همه بازیکنانی است که بازی نمی‌کنند. راضی نیست. ناراحت می‌شدم اگر در این شرایط خوشحال بود. سرماخوردگی دارد و فردا غایب است. در مورد بیل بگویم که او شخصیت خاصی دارد. اگر علاقه چندانی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی ندارد، باید احترام بگذاریم. خوشحال نیست. امیدواریم که به زودی برگردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала