ورود افراد غیر مسئول به پنجشیر ممنوع؛ طالبان: این گزارش درست نیست

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Представители политического совета движения "Талибан"* во время третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану
Представители политического совета движения Талибан* во время третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
معاون سخنگوی طالبان می گوید که گزارش‌های که گویا کابینه رفتن افراد غیر مسئول به ولایت پنجشیر را ممنوع اعلان نموده، درست نیست.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان (تحت تحریم سازمان ملل بخاطر فعالیت های تروریستی) در صفحه توییترش نگاشته است که گزارش‌های که گویا کابینه رفتن افراد غیر مسئول به ولایت پنجشیر را ممنوع اعلان نموده، هرگز واقعیت ندارد و بی‌اساس است.
این در حالی‌ست که امروز گزارش شده بود که وزارت اداره امور طالبان با نشر اعلامیه وزارت دفاع طالبان را موظف نموده تا بخاطر تامین امنیت بهتر ولایت پنجشیر و اطمینان از بهبود وضعیت امنیتی، از ورود افراد غیر مسوول در تمام دروازه های ورودی آن ولایت توسط تلاشی منظم جلوگیری نماید.
در ادامه اعلامیه این گروه آمده است که وزارت ها و ادارات موظف اند، فعالیت دفاتر مربوط را در ولایت پنجشیر آغاز، بست های خالی را با گزینش افراد مطمئن اکمال و ادارات را فعال سازند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала