رئیس بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری‌شده می‌خواهد تمام دارایی خود را اهدا کند

© Photo / binanceЧанпэн Чжаою, глава крупнейшей криптобиржи
Чанпэн Чжаою, глава крупнейшей криптобиржи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
چانگ پنگ ژائو یک فعال اقتصادی چینی-کانادایی و مؤسس صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان، می‌خواهد تقریباً تمام دارایی خود را اهدا کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، ژانو خاطرنشان کرد که او خود را فردی آزاد از نظر مالی می‌داند، زیرا برای حفظ یک سبک زندگی راحت به پول زیادی نیاز ندارد.
وی گفت: من واقعاً قصد دارم بیشتر دارایی خود را ببخشم، همانطور که بسیار از کارآفرینان ثروتمند این کار را انجام داده‌اند.
رئیس‌ صرافی بایننس قصد دارد 90، 95 یا 99 درصد از دارایی خود را اهدا کند.
فوربس ثروت رئیس‌ بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده جهان را 1.9 میلیارد دالر تخمین زده است. او خود را سرمایه‌گذار خوب نمی‌داند
او می‌گوید: من در واقع کم سرمایه‌گذاری می‌کنم. من یکی از بدترین الگوها هستم. وی اضافه کرد که در سال 2014 میلادی بیت کوین خریده و بشتر آن را در سبدسهام خود جا گذاشته است. ژائو همچنان بزرگترین سهامدار صرافی بایننس و مالک توکن‌های بایننس کوین است. وی عمداً سهام پروژه‌های دیگر را نمی‌خرد، زیرا می‌خواهد از تضاد منافع جلوگیری کند.
مدیر عامل شرکت موترسازی تسلا به وعده خود عمل کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
مدیر عامل شرکت موترسازی تسلا به وعده خود عمل کرد
پیش از این، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، به ادعای یک مقام سازمان ملل مبنی‌بر این‌که فقط دو درصد از دارایی‌های او می‌تواند به رفع معضل گرسنگی در جهان کمک کند، واکنش نشان داد. ماسک در واکنش به اظهارات اخیر دیوید بیزلی، مدیر برنامه جهانی غذا، در توییتر نوشت: اگر این نهاد با ارائه مدارک کافی و شفاف بتواند توضیح دهد که شش میلیارد دلار دقیقا چگونه معضل گرسنگی در جهان را حل می‌کند، "من همین حالا سهام تسلا را می‌فروشم و آن را عملی می‌کنم".
بایننس

یک صرافی رمزارز آنلاین است که امکان مبادله رمزارزهای متعددی را فراهم می‌آورد. در سال 2018 این صرافی از نظر حجم معاملات در جایگاه بزرگترین مرکز جابجایی رمزارز قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала