Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ اولین بازی راموس برای پاری‌سن‌جرمن مشخص شد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد سرخیو راموس می‌تواند در دیدار روز شنبه پاری‌سن‌جرمن برابر نانت دقایقی به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس در تمرینات پی‌اس‌جی پیش از بازی با نانت حضور پیدا کرده است و هواداران تیم پاریسی امیدوارند که بتوانند سرخیو راموس را در بازی مقابل نانت بالاخره برای اولین بار ببینند.
راموس در این اردوی ملی هم به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد چرا که مصدوم بود. البته لوئیز انریکه برای رقابت های یورو 2020 هم او را دعوت نکرده بود. راموس این مدت را که در اردوی اسپانیا نبود، در تمرینات پی اس جی حضور پیدا کرد و خود را برای بازی بعدی پی اس جی آماده کرده است.
اکنون باید دید که مائوریسیو پوچتینو به چه شکل از او استفاده خواهد کرد اما چیزی که واضح است این است که به نظر می رسد پس از حاشیه های زیادی که ایجاد شده بود، اکنون راموس تلاش خود را کرده است تا بالاخره برای پاری‌سن‌جرمن بازی کند.
با این حال سرخیو راموس بدون توجه به این اخبار ضد و نقیض، طی هفته های گذشته تمرینات خود را به شکل جدی و فشرده پشت سر گذاشته و اخیراً به تمرینات گروهی پاری‌سن‌جرمن نیز اضافه شده است.
در واقع به نظر می رسد که ستاره اسپانیایی حالا در آستانه طلسم شکنی و انجام اولین بازی رسمی خود برای پی‌اس‌جی قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала