Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست‌هایی که کام رونالدو را تلخ کرد + عکس

© REUTERS / Rafael MarchanteCristiano Ronaldo, futbolista portugués
Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
رونالدو به عنوان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های فوتبال، شکست‌هایی را تجربه کرده که کام او را تلخ ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک، شکست در ورزش و به خصوص فوتبال امر طبیعی و غیرقابل انکار محسوب می‌شود و تیم‌ها و ستاره‌های مطرح هر از گاهی شکست‌هایی را تجربه می‌کنند.
برخی شکست‌ها اما چنان تلخ و سنگین اند که در خاطره‌ها می‌ماند و یاد کردن آن‌ها کام آدمی را تلخ و لبخند را در لب‌ها خشک می‌کند.
کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های فوتبال، در ترکیب تیم‌ ملی کشورش و باشگاه‌هایی که با لباس ‌‌آن‌ها به میدان رفته است، شکست‌هایی را تجربه کرده که هرگز آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.
یکی از این شکست‌هایی شب گذشته رقم خورد، جایی که تیم ملی پرتگال در خانه نیاز به 1 امتیاز برابر صربستان برای صعود به جام جهانی 2022 قطر داشت، اما با وجود این که در آغاز بازی پیش افتاد، در دقیقه 90 باز را با نتیجه 1-2 واگذار کرد و راهی پلی آف شد.
در ادامه به دیگر شکست‌های تلخ کریستیانو رونالدو اشاره خواهیم کرد که وی آن‌ها را به راحتی فراموش نخواهد کرد و همیشه به یاد خواهد داشت.
شکست برابر لیورپول با نتیجه 0-5 در دومین دوره حضور در منچستریونایتد، شکست 0-4 با پرتگال در جام جهانی 2014 برابر آلمان، شکست 0-4 برابر اتلتیکو در زمان حضور در رئال مادرید، شکست 0-5 برابر بارسا با رئال، شکست 0-1 برابر یونان در دیدارنهایی یورو 2004، از جمله شکست‌هایی اند که ستاره پرتگالی هرگز فراموش نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала