Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی‌گری در بایرن مونیخ، رویای برباد رفتۀ «آقای خاص»

© REUTERS / STOYAN NENOVTottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020
Tottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
کارل هاینز رومنیگه، اسطوره بایرن مونیخ فاش کرد که خوزه مورینیو یک بار برای سرمربی‌گری در این تیم کمپین کرده بود، اما باشگاه او را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو معروف به آقای خاص، یکی از موفق‌ترین مربیان جهان است و مدتی را با باشگاه‌های مختلف در اوج فوتبال اروپا سپری کرده است. او هدایت تیم‌های پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام را به عهده داشته و در حال حاضر با رم در سری‌آ حضور دارد.
اگرچه او در سال‌های اخیر به سختی به موفقیت دست یافته است، اما همچنان شهرت بالایی دارد و به خاطر کسب عنوان قهرمانی در لیگ‌های پرتگال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا مشهور است.
این سرمربی معروفی زمانی خواهان حضور در لیگ آلمان و باشگاه بایرن مونیخ شده بود و برای رسیدن به این هدف کمپین نیز انجام داده بود.
این موضوع را کارل هاینز رومنیگه، اسطوره بایرن مونیخ فاش کرد و مدعی شد که آقای خاص رویایی حضور روی نیمکت این تیم را داشت اما باشگاه نخواست و به مسیر متفاوتی رفت.
او به رای اسپورت گفت: "چند سال پیش، مورینیو می‌خواست به آلمان بیاید تا در بایرن کار کند، اما ما احساس کردیم که او فرد مناسبی برای باشگاه نیست. شخصا، او همیشه تاثیر خوبی بر من می‌گذاشت. من امیدوارم که او بتواند در رم به موفقیت دست یابد، زیرا او نیاز به پیروزی دارد."
این موضوع در حالی مطرح می‌شود که مورینیو در دوران حرفه ای خود تاکنون 8 عنوان قهرمانی لیگ و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала