سه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس موافقت کرده‌است

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر سه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس موافقت کرده‌است
سه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس موافقت کرده‌است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
سازمان «حمایت سیستمی از حقوق بشر» از موافقت سه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش این سازمان، شهر مونیخ، ارلانگن و نورنبرگ موافقت کرده‌اند تا پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس را بپذیرند.
گروهی از پناهجویان با درهم شکستن حصار مرزی بلاروس وارد لهستان شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
گروهی از پناهجویان با درهم شکستن حصار مرزی بلاروس وارد لهستان شدند
این سازمان تصریح کرد که در مجموع 38 درخواست کتبی از پناهجویان که خواستار کمک هستند، دریافت کرده است. «تمام درخواست‌ها ترجمه و مورد تصدیق قرار خواهند گرفت. در آینده نزدیک با مقامات شهرهای مونیخ، ارلانگن و نورنبرگ تماس خواهیم گرفت تا در زمینه اسکان پناهجویان به آلمان کمک کنند».
پیشتر گزارش شد، مهاجرانی که در مرز بلاروس با لهستان تجمع کرده‌اند، طی «تلاش‌های متعددی» برای عبور از سیم‌های خاردار و دیگر موانع مرزی انجام دادند و دست‌کم یک گروه از آن‌ها توانسته‌اند که وارد خاک لهستان شوند.
پولیس ولایت پودلاسکی لهستان می‌گوید که حدود پنجاه پناهجو از بلاروس وارد لهستان شدند که بیش از 20 نفر از آنها دستگیر شدند.
قابل ذکر است که در تابستان، در سرحدات بلاروس با لهستان و کشورهای بالتیک، گروهی از پناهجویان از شرق میانه و افریقا که تلاش می‌کردند به اروپای غربی مهاجرت کنند، افزایش یافت. اوضاع در تاریخ 8 نوامبر، هنگامی که حدود دو هزار نفر در سیم رگبار تجمع کردند، وخیم تر گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала