Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در زمستان بار دیگر به سراغ «کین» می‌رود

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
منچسترسیتی قصد دارد در زمستان برای جذب هری کین تلاش کند و این مهاجم گُلزن را برای رفع مشکلات در خط حمله به خدمت بگیرد.
هری کین مهاجم تاتنهام   Russia World Cup Belgium - England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
ستاره‌ای پشت ابر؛ کین هفته‌هاست نمی‌درخشد
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در تابستان گذشته تلاش‌های زیادی برای جذب هری کین انجام داد اما تاتنهام این بازیکن را به سیتیزن‌ها واگذار نکرد و وی در لندن ماندنی شد.
حالا به نظر می‌رسد که این تیم در زمستان بار دیگر برای جذب این ستاره درخشان تلاش کند و گزارش‌ها می‌رساند که سیتیزن‌ها با پول هنگفت به سراغ این مهاجم خواهند رفت.
این موضوع را ESPN، مطرح کرده و مدعی‌ است که این بار احتمال دارد مدیران تاتنهام به فروش ستاره تیم شان تن دهند و با پول فروش او چند ستارۀ مورد نظر آنتونیو کونته را خریداری کنند.
کین که تا سال 2024، با تاتنهام قرارداد دارد، 352 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و موفق شده 228 گل برای اسپرز به ثمر برساند.
گفته می‌شود که کین تمایل به جدایی دارد و به این درک رسیده که حضور در تاتنهام به سود او نیست زیرا موفق به کسب جام و جوایز فردی نخواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала