Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما: نیمکت‌نشینی برایم آزار دهنده است

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
دروازه‌بان ایتالیایی پاریسن‌جرمن در مورد شرایط خودش در پی‌اس‌جی صحبت کرد و اظهار داشت که در وضعیت دشواری قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته و پس از پایان یافتن قرارداد جیانلوئیجی دوناروما با میلان، این بازیکن در انتقالی آزاد راهی پاریسن‌جرمن فرانسه شد. این بازیکن که فکر می‌کرد در پی‌اس‌جی به عنوان بازیکن فیکس درون دروازه قرار خواهد گرفت تا اینجای فصل دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا و پنج بار در لیگ یک فرانسه انجام داده و در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین کیلور ناواس بوده است.
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
هشدار به پی اس چی؛ دوناروما جدا میشود
با توجه به نیمکت‌نشینی‌های مداوم این ستاره ایتالیایی، ادعاهایی مبنی بر نارضایتی وی در پی‌اس‌جی و تمایل به جدایی در پایان فصل مطرح شده بود و رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند که وی خواهان بازکشت به سری‌آ است.
حالا دوناروما در گفت‌وگویی پذیرفته که شرایط برایش در پی‌اس‌جی دشوار است اما این موضوع روی وی تأثیر منفی نخواهد داشت و وی به کارش ادامه خواهد داد.
او در این مورد گفت:" این موضوعات و خبرها تاثیری منفی  روی عملکرد من در زمین نخواهد داشت اما شرایط را برای من دشوار ساخته و مزاحمی برای کارم است. این روزها در وضعیت دشواری قرار دارم زیرا من به حضور در ترکیب ثابت تیم خود عادت کرده بودم و گاهی اوقات نشستن روی نیمکت برایم آزار دهنده است. اما من مطمئن هستم که این مسئله در آینده حل خواهد شد."
دوناروما در حالی از نیمکت‌نشینی شکایت کرده که در رقابت‌های یورو عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد و بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها نیز شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала