برخورد کشتی هواپیمابر نیروی دریایی فرانسه با کشتی بادبانی لهستان  

© AP Photo / Christophe Enaبرخورد کشتی هواپیمابر نیروی دریایی فرانسه با کشتی بادبانی لهستان  
برخورد کشتی هواپیمابر نیروی دریایی فرانسه با کشتی بادبانی لهستان  

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
یک کشتی هواپیمابر شارل دوگل نیروی دریایی فرانسه با یک قایق بادبانی که با پرچم لهستان حرکت داشت در آبهای شهر تولون برخورد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Naval News کشتی هواپیمابر شارل دوگل نیروی دریایی فرانسه با یک قایق بادبانی ده متری در دریا در نزدیکی شهر تولون برخورد کرد.  
این حادثه صبح روز 12 نوامبر زمانی رخ داد که این کشتی در پایگاه دریایی تولون مستقر. خدمه متوجه شدند که یک کشتی بادبانی با پرچم لهستان در حال عبور از مسیر کشتی هواپیمابر است آنها سعی کردند از برخورد دوکشتی جلوگیری کنند، اما موفق نشدند و پس از آن برخورد دو کشتی رخ داد.
پس از حادثه، خدمه کشتی هواپیمابر با کاپیتان قایق تفریحی ارتباط برقرار کردند و به کشتی کمک فرستادند. معلوم شد که یک نفر در کشتی بادبانی بوده است، و به او آسیبی نرسیده است.تحقیقات در باره این حادثه آغاز شده است.
گفتنی است در اوایل اکتبر، از برخورد یک زیردریایی تهاجمی اتمی آمریکایی با یک شی ناشناخته در منطقه هند و اقیانوس آرام گزارش شد. این حادثه بر نیروگاه هسته ای تأثیری نداشته است، این نیروگاه کاملاً فعال است. در پی این حادثه 11 ملوان مجروح شدند که جراحات شان جزئی و متوسط ​​گزارش شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала