Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدیه جالب هم‌تیمی‌های بیل بخاطر رسیدن او به 100 بازی ملی

© AFP 2023 / Geoff CaddickНападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки
Нападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
هم‌تیمی‌های گرت بیل در تیم ملی ولز، تصمیم دارند تا پس از رسیدن این بازیکن به 100 بازی ملی، هدیه‌ای مرتبط با ورزش گُلف بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد یک شنبه تیم ملی ولز در کادیف سیتی، میزبان بلاروس در رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر خواهد بود و این دیدار می‌تواند برای گرت بیل ماندگار گردد. 
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
ورزش
بیل زیر تیررس سرمربی تاتنهام؛ گرت برای سومین بار لیگ برتری می‌شود؟
بیل که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی کشورش است، تا حالا 99 بازی برای اژدهایان انجام داده و بازی برابر بلاروس صدمین بازی این بازیکن 32 ساله خواهد بود.
این بازیکن که به دلیل مصدومیت نزدیک به دو ماه می‌شود به میدان نرفته، اگر برابر بلاروس به میدان برود، پس از کریس گانتر به دومین بازیکن ولزی تبدیل خواهد شد که تعداد بازی‌هایش به عدد سه رقمی می‌رسد.
بخاطر همین تاریخ‌سازی بیل، هم‌تیمی‌های او تصمیم دارند تا به او هدیه بدهند و یکی از هم‌تیمی‌هایش به خبرنگاران گفته است که هدیه آن‌ها مرتبط به ورزش گُلف خواهد بود.
وین هنسی هم‌تیمی و دوست نزدیک بیل، امروز فاش کرد که آن‌ها تلاش دارند تا برای گرت هدیه خاصی ترتیب دهند و از زحمات وی قدردانی کنند.
هنسی به خبرنگاران گفت: "اگر ما برای او هدیه‎ای بگیریم، باید مرتبط با ورزش گلف باشد".
گفته می‌شود که هدیه بازیکنان تیم ملی ولز برای گرت بیل، چوب گُلف خواهد بود و در آغاز بازی با بلاروس به این بازیکن داده خواهد شد.
این در حالی‌ست که مدتی قبل گرت بیل در پایان یکی از دیدارهای تیم ملی کشورش، پرچمی را نشان داد که روی آن نوشته "به ترتیب ولز، گلف، رئال مادرید" حک شده بود. این پرچم باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید و متهم شدن ستاره ولزی به بی مسئولیتی شد، اما گرت بیل این کار را تنها یک شوخی قلمداد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала