Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقاصد احتمالی رونالدو در صورت جدایی از یونایتد در پایان فصل

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
در صورتی که رونالدو در پایان فصل از منچستریونایتد جدا شود، احتمال دارد که به یکی از باشگاه‌های رئال مادرید، پی‌اس‌جی، منچسترسیتی، اسپورتینگ لیسبون و یا یکی از باشگاه‌های کشور آمریکا بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً نشریه اکسپرس مدعی شده بود که در قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد بندی وجود دارد که در صورت عدم راه‌یابی این تیم به لیگ قهرمانان اروپا، او می‌تواند در پایان فصل  الدترافورد را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد. 
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
ورزش
تحفه رونالدو به کودک ایرلندی + ویدیو/عکس
حالا نشریه سان چند تیم‌ را به عنوان مقصد احتمالی ستاره پرتگالی فهرست کرده و مدعی است که در صورتی که جدایی رونالدو از یونایتد اتفاق بیفتد، وی راهی یکی از این تیم‌ها خواهد شد.
براساس گزارش سان، آینده رونالدو می‌تواند در یکی از باشگاه‌های رئال مادرید، پی‌اس‌جی، منچسترسیتی، اسپورتینگ لیسبون و یا یکی از باشگاه‌های کشور آمریکا باشد.
در این میان باشگاه‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از باشگاه‌هایی محسوب می‌شود که ممکن برای جذب کریس علاقه نشان ندهند، اما سایر گزینه‌های همین‌ حالا هم به ستاره یونایتد علاقه دارند.
پی‌اس‌جی محتمل‌ترین گزینه برای آینده رونالدو محسوب می‌شود و رییس این باشگاه که رویای حضور مسی و ستاره پرتگالی را به صورت همزمان دارد، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.
از سویی هم احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید قابل پیش‌بینی است و اگر این اتفاق بیفتد، سران پی‌اس‌جی ممکن رونالدو را جانشین ستاره فرانسوی سازند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала