Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ اسکالونی به سران پی‌اس‌جی برای دعوت لئو مسی

© REUTERS / UESLEI MARCELINOتیم ملی آرجانتین در کوپا آمریکا Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Paraguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 21, 2021 Argentina's Lionel Messi in action
تیم ملی آرجانتین در کوپا آمریکا   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Paraguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 21, 2021 Argentina's Lionel Messi in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرجانتین به دنبال انتقاد لئوناردو و پاریسن‌جرمن به خاطر دعوت لئو مسی پاسخ آنان را داد و گفت که به دنبال دعوت اوست.
به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه بازی این جمعه آرجانتین مقابل اروگوئه در مونته ویدئو در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، لیونل اسکالونی سرمربی قهرمان کوپا آمریکا پیشنهاد مطبوعاتی داد.
کنفرانسی که در آن او به موضوعات مختلفی پرداخت و یکی از آنها مربوط به سر و صدایی بود که در پاریسن‌جرمن ایجاد شده بود و لئو مسی را "مصدوم" خطاب کرده بودند. و پس از مصدومیت‌اش در برابر مارسی در لیگ 1، به دلیل درد در زانوی چپ خود که حتی باعث شد در مادرید تحت درمان قرار گیرد، هیچ اقدامی در برابر بوردو در سطح محلی یا مقابل لایپزیگ برای لیگ قهرمانان اروپا مشاهده نکرد.
مدیر با درماندگی به خاطر این پرونده اخراج شد زیرا او پیش بینی می‌کرد مسی دو بازی مهم را از دست بدهد و به موقع موفق شود تا برای دو بازی سخت مقابل اروگوئه و برزیل آماده شود: "در این مدت او بیشتر با آرجانتین بوده تا با باشگاهش"، شهادتی که در جایی سروصدا کرد و باعث شد پاریسن‌جرمن درخواست کند که لئو مورد استناد قرار نگیرد... اسکالونی به این موضوع خوب اشاره کرد:
"ما با لئوناردو رابطه داریم، والتر ساموئل او را می‌شناسد، به دلیل تاریخ سه گانه سپتامبر و اکتوبر و موارد دیگر در مورد آنها قابل درک است. بازی‌ها و سفرهای زیادی وجود داشت و قابل درک است که آنها چه چیزی را مطرح می‌کنند. اما ما قاعده داریم که از او نقل قول کنیم و اگر از نظر بدنی آماده باشد، او را مجبور به بازی کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала