Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو صاحب گران‎‌ترین ساعت جهان؛ رولکس 370 هزار پوندی روی دست سی آر 7

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
رونالدو برعلاوه درخشش در دنیای فوتبال به عنوان یک سلبریتی زندگی شخصی وی بسیار زیاد مورد توجه است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، ستاره مشهور فوتبال، یکی از معدود افرادی در دنیا است که گران قیمت‌ترین ساعت رولکس تاریخ را دارند.
 مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد، جنوری سال گذشته میلادی در حالی در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دبی شرکت کرد که یک ساعت رولکس مدل GMT Master Ice به دست داشت.
خرید این ساعت به دلیل داشتن طلای سفید ۱۸ عیار برای رونالدو ۳۷۱ هزار پوند آب خورده است. به علاوه، ۳۰ قیراط الماس سفید هم در بند و قاب ساعت کار شده است.
تنها تعداد معدودی این ساعت که ادغام بی عیب و نقصی از تجمل افراطی و نوآوری فنی توصیف شده را دارند.
رونالدوی ۳۶ ساله که به گفته مؤسسه ی فوربس، لقب پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا را داشت، عنوان پردرآمدترین ورزشکار دنیا در دوران قرنطینه کرونایی را نیز از آن خود کرد.
این اتفاق پس از آن رخ داد که او تنها از طریق صفحه خود در اینستاگرام موفق شد در دوران محدودیت های کرونایی که امکان فعالیت ورزشی و شرکت در مسابقات را از ورزشکاران گرفته بود، حدود ۱/۹ میلیون پوند درآمد داشته باشد.
کریس رونالدو با داشتن در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون دنبال کننده در تمامی شبکه های اجتماعی، کماکان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران دنیا محسوب می‌شود.
در سال ۲۰۲۰ رونالدو ۱۰۵ میلیون دلار کسب درآمد کرد که ۴۵ میلیون دلار آن از قِبل قراردادهای او با شرکت های نایکی، آلتیس و هربالایف و همینطور درآمدش از برند CR7 خود بود. درآمد سال گذشته ی رونالدو یک میلیون دلار بیشتر از درآمد لیونل مسی، رقیب فوتبالی قدیمی اش بود.
اما در سال ۲۰۲۱، کاپیتان تیم پرتگال جایگاه پردرآمدترین ورزشکار دنیا را به کانر مک گرگور، بوکسور ایرلندی واگذار کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала