Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد هر کاری می‌کند تا به اوج برگردد

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم در مورد ادن هازارد با رسانه‌های بلجیمی صحبت کرد و اظهار داشت که ستاره تیمش هر کاری می‌کند تا به اوج برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره گران قیمت رئال مادرید، در حال حاضر به بازیکنی عادی در این باشگاه تبدیل شده و اعتبارش کاملا از دست داده است.
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
آنچلوتی: هازارد مشکل روحی و روانی ندارد، بازی فردا سرنوشت‌ساز است
در حقیقت درخشش وینیسیوس در پست بال چپ و اعتماد آنچلوتی به رودریگو گوئس باعث شده تا هازارد  نیمکت نشین شود و سرمربی ایتالیایی وی را نادیده بگیرد.
در تیم ملی بلجیم اما شرایط این بازیکن متفاوت است و روبرتو مارتینز هنوز به شاگردش اعتبار دارد و می‌خواهد با رهبری هازارد تیمش را به میدان بفرستد.
مارتینز امروز در گفت‌وگویی در مورد شرایط هازارد صحبت کرد و مدعی شد که وی برای رسیدن به اوج هر کاری می‌کند. تا به نقطه اوج خود بازگردد.
سرمربی بلجیم به HLN، گفت:" تا زمانی که ادن از فوتبال لذت ببرد، هیچ نگرانی خاصی بابت او ندارم اما فعلا چنین مسأله‌‌ای مطرح نیست. فکر می‌‌کنم هازارد می‌‌تواند فصل را قدرتمندانه به اتمام برساند. از لحاظ صحی، می‌‌دانیم که ادن خوب است؛ تلاشی دوچندان می‌کند تا در فرم مناسب خود قرار بگیرد. هازارد می‌ خواهد هر کاری که ممکن است را انجام دهد."
مارتینز در حالی به حمایت از هازارد پرداخته که وی شرایط مناسبی در رئال ندارد و انتظار می‌رود در زمستان باشگاه تصمیم به فروش وی بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала