ویروس کرونا "بمب اتمی" را در بدن ایجاد می کند

© REUTERS / Phil Nobleکرونا
کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
متخصص شش بعد از یک سلسله تحقیقات فهمید که چه عواملی باعث افزایش تاثیر منفی کرونا بر بدن انسان می شود.
سرگئی بابک متخصص شش طی مصاحبه با رادیو اسپوتنیک گفت که ترکیب ویروس کرونا با سایر امراض شش منجر به ایجاد "بمب اتمی" در بدن انسان می شود.
او یادآور شد که COVID-19 در قدم نخست بر شش ها تأثیر می گذارد. در صورت پیوستن سایر امراض به ویروس کرونا، خطر زندگی چندین برابر افزایش می یابد.
اولین کشور که دوای ضد کرونا را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
اولین کشور که دوای ضد کرونا را تائید کرد
دکتر فیبروز ریوی ایدیوپاتیک (IPF) را به عنوان مثال ذکر کرد. با چنین آسیب شناسی، عناصر پیری زودرس به طور ناگهانی در افراد 70 ساله و بالاتر تحریک می شود. به همین دلیل، شش شروع به "کوچک شدن" می کنند.
دانشمندان کانادایی دریافته‌اند که بسیاری از افراد مسن که در ابتدای همه‌گیری مبتلا به کووید-19 شده‌اند، بر خلاف جوانان، همچنان مصونیت خود را حفظ کرده‌اند که به خوبی در برابر نوع دلتا محافظت می‌کند، و افراد واکسینه‌شده دارای سطوح بالاتری از آنتی‌بادی‌ها نسبت به افرادی هستند که بهبود یافته‌اند و کسانی که بهبود یافته اند و سپس واکسینه شده اند در مقایسه با کسانی که به تازگی واکسینه شده اند حتی بالاتر هستند.
اکثر مطالعات سطوح آنتی بادی را در افراد متوسط ​​تا شدید COVID-19 واکسینه شده و بهبود یافته ارزیابی می کنند. دانشمندان دانشگاه مونترال تصمیم گرفتند درجه حفاظت ایمنی را در سه گروپ از جمعیت مقایسه کنند: آنهای که به شکل خفیف یا بدون علامت بهبود یافته بودند، واکسینه شده و به شکل خفیف بهبود یافته بودند و سپس واکسینه شدند.
پشک و سگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
کرونا به حیوانات خانگی نیز سرایت کرد
این مطالعه در سال 2020، حتی قبل از ظهور سویه های بتا، گاما و دلتا آغاز شد. شفاخانه دانشگاه لاوال 32 بزرگسال کانادایی را که دو تا سه هفته پیش با استفاده از آزمایش PCR به کووید-19 تشخیص داده شده بودند، معاینه کرد، اما نیازی به بستری شدن در شفاخانه نداشتند. سپس، در طول یک سال، دانشمندان شاهد تغییر سطح آنتی‌بادی شرکت‌کنندگان با ظهور گونه‌های جدید ویروس کرونا بودند. در این مدت برخی از مریضان واکسینه شدند. گزارشات با یک گروه کنترل از کسانی که کووید-19 نداشتند مقایسه شد.
بنابراین، با امراض قلبی عروقی، احتمال مرگ ناشی از COVID-19 12 چندین برابر افزایش می یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала