Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه تغییر عمده در تاتنهام پس از روی کارآمدن کونته

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Antonio Conte Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания
Antonio Conte   Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام توانسته تغییراتی مثبتی در این تیم به وجود آورد و به نظر می‌رسد که هاتسپر با سرمربی ایتالیایی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته و پس از برکناری نونو اسپریتو سانتو به دلیل کسب نتایج ضعیف از تاتنهام، آنتونیو کونته سرمربی سابق اینترمیلان و چلسی، هدایت این تیم را به عهده گرفت و به لیگ برتر برگشت.
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
ورزش
کونته در همین اول مرد تا برد؛ پیروزی دشوار تاتنهام در لیگ کنفرانس
کونته تا حالا در دو بازی تاتنهام را هدایت کرده و توانسته تغییراتی مثبتی در این تیم به وجود آورد. تاتنهام در دو بازی آخر یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده اما مهم‌تر از نتیجۀ دو بازی، سه تغییر مهمی که سرمربی ایتالیایی به وجود آورده بیشتر قابل دید بوده و نوید آینده درخشان را برای لندنی‌ها می‌دهد.
کونته توانسته استحکام در خط دفاع به وجود آورد و این تیم در دو بازی آخر هنگام دفاع کردن دست‌وپاچه نمی‌شود و مدافعان به خوبی در برابر مهاجمان حریف می‌ایستند.
شور و شوق هری کین نیز از موارد مثبتی است که کونته به وجود آورده و این مهاجم انگلیسی با نشاط به نظر می‌رسد و بیشتر در کارهای تیمی سهم می‌گیرد.
تغییر مهمی که بیشتر هواداران را خوشحال ساخته است، آغاز بدون شکست کونته بوده و این مربی یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.
این واقعیت که کونته دوره کاری خود را در این باشگاه بدون شکست آغاز کرد و این تیم از شکست‌های پی‌هم دور شده، می‌تواند روحیه پیروزی و ذهنیت برنده برای او و تیم ایجاد کند.
به هر حال وقفه بین المللی به مربی ایتالیایی این فرصت را می‌دهد تا با تیم کار کند، بازیکنان را بهتر بشناسد و سبک بازی خود را بهتر پیاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала