Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 1 – فیورنتینا 0؛ طعم شیرین پیروزی پس از سه هفتۀ تلخ و تاریک

© REUTERS / MASSIMO PINCAبرشلونة يسحق يوفنتوس بعد "هاتريك غير محتسب" لموراتا
برشلونة يسحق يوفنتوس بعد هاتريك غير محتسب لموراتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
یوونتوس در دیدار خانگی فیورنتینای ده نفره را شکست داد و سه امتیاز ارزشمند هفته دوازدهم رقابت‌های سری‌آ را کسب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس وسط هفته گذشته صعود خودش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت تا هواداران به روزهای خوب امیدوار شوند. این تیم امشب در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های سری‌آ، در خانه برابر فیورنتینای ده نفر به پیروزی رسید تا هواداران بیشتر از قبل به آلگری باورمند شوند و به روزهای خوب بیندیشند.
در این دیدار که در ورزشگاه آلیانز تورین برگزار شده بود، یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و چندین بار شانس باز کردن دروازه حریف را داشت، اما بی‌دقتی مهاجمان سبب شد تا این فرصت‌ها بسوزد و نیمۀ نخست بدون گُل و با نتیجه تساوی به پایان برسد.
در نیمه دوم فشار یووه بیشتر از قبل شد اما همچنان در گُلزنی ناکام بود. فیورنتینا نیز چندین بار شانس داشت تا دروازه شزنی را باز کند اما خط دفاعی بانوی عملکرد خوبی داشت و اجازه باز شدن دروازه را به بازیکنان حریف نداد.
در دقیقه 73 میلینکوویچ با دریافت کارت سرخ از بازی اخراج شد تا فیورنتینا  دقایق باقی‌مانده را با یک یار کمتر دنبال کند. با ده نفره شدن فیورنتینا، حملات یووه نیز بیشتر شد و این تیم بالاخره در دقیقه 3+90 گُل برتری را با کوادرادو به ثمر رساند و به سه امتیاز ارزشمند رسید.
با این پیروزی یوونتوس 18 امتیازی شد و به رتبه هشتم صعود کرد. فیورنتینا نیز با با امتیاز مشابه و به دلیل تفاضل گُل بهتر در جایگاه هفتم ایستاد.
یوونتوس امشب در حالی به پیروزی رسید که پس از توقف برابر اینترمیلان در هفته نه‌ام، برابر ساسولو و هلاس ورونا در هفته‌های دهم و یازدهم شکست خورده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала