Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ پس از پیروزی در دربی: بُرد حق ما بود، به حریف حتی اجازه دویدن ندادیم

© REUTERS / Phil NobleТренеры во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد، این بُرد را حق تیمش عنوان کرد و از نمایش شاگردانش رضایت نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین بازی از دومین روز هفته یازدهم لیگ برتر، ساعتی قبل دو تیم‌ منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 0-2 سیتیزن‌ها به پایان رسید.
Защитник Манчестер Юнайтед Брандон Уильямс и полузащитник Манчестер Сити Рияд Махрез на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
ورزش
یونایتد 0 – سیتی 2؛ پپ با فتح دربی، همتایش را به لبه پرتگاه رساند
دو گُل سیتی را در این دیدار اریک مدافع یونایتد در دقیقه 7 به اشتباه و برناردو سیلوا در دقیقه 45 به ثمر رساندند تا پپ و شاگردان دربی را فتح کنند.
پپ گواردیولا سرمربی سیتی پس از پیروزی تیمش برابر رقیب همشهری، این بُرد را حق تیمش عنوان کرد و از نمایش شاگردانش رضایت نشان داد.
او به اسکای اسپورت گفت:" از نمایش تیم کاملا راضی هستم. ما این را می دانستیم که یونایتد روی ضدحملات چقدر خطرناک هستند و به همین دلیل توصیه کرده بودم که کنترل توپ و میدان را هرگز از دست ندهیم. اینگونه به یونایتد اجازه دویدن نمی دادیم و همان چیزی بود که به دنبالش بودیم."
او در ادامه افزود:" ما سزاوار پیروزی و 3 امتیاز بودیم و نمایش خوب و منسجم داشتیم. بابت این پیروزی خوشحالیم و می‌دانیم که انتظارها همیشه از ما بسیار بالا است."
منچستر در حالی در این دیدار به برتری رسیده که هفته گذشته برابر کریستال پالاس به گونۀ عجیب با نتیجه 0-2 شکست خورد و از صدر فاصله گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала