احتمال یک جنگ داخلی جدید در ایالات متحده

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال یک جنگ داخلی جدید در ایالات متحده
احتمال یک جنگ داخلی جدید در ایالات متحده  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا، یک جنگ فرهنگی وجود دارد که می تواند منجر به یک جنگ داخلی شود.
به گزارش اسپوتنیک، جیسن هیل، پرفیسور در دانشگاه دی پولیا شیکاگو، در گفتگو با رسانه‌ای اظهار داشته است که ایالات متحده درحال حاضر در یک جنگ فرهنگی است که می‌تواند به یک جنگ داخلی تبدیل شود.
People gather before curfew holding pictures of Daunte Wright along with Black Lives Matter signs to protest his death by a police officer in Brooklyn Center, Minnesota on April 12, 2021.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
اعتراضات به قتل یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا وارد دومین روز شد + تصاویر
به گفته هیل، درحال حاضر مشکلات نژاد پرستی در امریکا درحال حاضر حل شده است. هرچند در سال‌های اخیر، بخشی از جامعه، به نمایندگی از نئومارکسیست‌ها و حامیان جنبش زندگی «سیاه‌پوستان مهم است» (BLM)، مبارزه‌ای فعال علیه «برتری سفیدپوستان» و به اصطلاح با امتیازات سفیدپوست به راه انداخته‌اند که در سالهای اخیر به ابعاد سابقه‌ای رسیده است.
این پروفیسور اقدامات طرفداران BLM را تمایل به محو سفید پوستان از روی زمین خواند.
هیل درمورد موضع جنبش BLM توضیح داد: "طبق نظر طرفداران یک نظریه انتقادی نژادی، نوزادان سفیدپوست حتی بدون اینکه بدانند نژادپرست هستند."
این استاد دانشگاه وضعیت کنونی در ایالات متحده را خطرناک خواند و گفت: " آزادی‌ها در کشور از بین می‌رود و موانعی برای توسعه یک نسل کامل از سفیدپوستان آمریکایی ایجاد می‌شود. امروزه حقوق سفیدپوستان در ترفیعات و مزایای اجتماعی زیر پا گذاشته می شود."
پروفیسور معتقد است که بقای تمدن غربی و جامعه آزاد از چنین اعمالی باید رها شود.
جنبش Black Lives Matter در دفاع از حقوق امریکایی های افریقایی تبار در سال 2013 بنیانگذاری شد و در سال 2020 در پس زمینه اعتراضات برجسته در ایالات متحده پس از قتل جورج فلوید افریقایی امریکایی توسط پولیس به شهرت جهانی رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала