Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو تایید کرد؛ مسی دیدار با بوردو را از دست داد

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن به دلیل مصدومیت دیدار بعدی این تیم برابر بوردو را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک،  لیونل مسی به دلیل مصدومیت نتوانست پاری‌سن‌جرمن را مقابل لایپزیگ همراهی کند و با تایید مائوریسیو پوچتینو، در دیدار با بوردو نیز قرار نیست شاهد حضور مسی در زمین باشیم.
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
ورزش
حضور غیر منتظره‌ی مسی در مادرید+عکس
پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:
«لئو به آرجنتین خواهد رفت، زیرا ممکن است در آن دوره زمانی بتواند بازی کند. همچنین سرمربی تیم ملی کشور می‌تواند بازیکنانش را انتخاب کند و من نمی‌توانم جلوی آن را بگیرم.»
پوچتینو در ادامه درباره تساوی 2-2 برابر لایپزیش در آلمان گفت:
«فکر می‌کنم که ما در مسیر خوبی قرار داریم و می‌توانید پیشرفت بازیکنان را مشاهده کنید. هم از نظر تیمی و هم از نظر فردی در حال پیشرفت هستیم و البته شما باید شرایط را نیز در نظر بگیرید. چند تن از بازیکنان جدید هنوز نتوانسته‌اند به صورت کامل خودشان را با باشگاه وفق دهند.»
مسی از همان مصدومیتی رنج می برد که در دیدار هفته قبل مقابل لیل به آن (مشکل در ناحیه زانو و همسترینگ) دچار شد. بنا به گزارش پزشکی که سایت پاری‌سن‌جرمن منتشر کرده، مسی همچنان به ریکاوری اش ادامه می دهد تا هرچه سریعتر دوباره آماده بازگشت به میادین باشد.
 پاریسی‌ها در دیدار وسط هفته مقابل لایپزیگ با نتیجه 2-2 متوقف شدند تا فشارهایی روی پوچتینو برای بازگشت به مسیر پیروزی ایجاد شود.
پی اس جی همچنین اعلام کرده که سرخیو راموس، دیگر خرید بزرگ این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بالاخره پس از مدت‌ها مصدومیت هفته آینده به گروه اصلی بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала