Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنابئوی جدید؛ ورزشگاه مدرن در قرن 21 + ویدیو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
ویدئوی جدیدی منتشر شده که بینندگان را به ارتقاء آینده‌نگر رئال مادرید به استادیوم سانتیاگو برنابئو می‌برد که به باشگاه اجازه می‌دهد میزبان چندین ورزش باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید بیش از 400 میلیون پوند برای بازسازی و توسعه خانه خود (سانتیاگو برنابئو) با زمین جدید بهبود یافته، هزینه کرده که می‌تواند میزبان بازی‌های فوتبال، تنیس، NFL و NBA باشد و همچنان در این ورزشگاه کنسرت‌ها و نمایشگاه‌ها نیز برگزار شود.
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، بیش از 400 میلیون پوند بودجه را برای تامین مالی بازسازی، با شروع ساخت در پاییز 2019 تضمین کرد.
زمانی که همه‌گیری کووید-19 شیوع پیدا کرد، برنامه‌ها افزایش یافت و 1000 کارگر به صورت شبانه روزی به محل آمدند در حالی‌که تیم اول بازی‌های خود را در زمین تمرینی باشگاه انجام می‌داد.
این کار با اضافه شدن سقف جمع شونده و افزایش ظرفیت به 81.000، جاه طلبانه است.
اگرچه رئال بازی‌های خود را در برنابئو انجام می‌دهد، انتظار نمی‌رود کار تا پایان فصل آینده تکمیل شود.
این ویدئو با نشان دادن بیرون زمین شروع می‌شود که با پوسته‌ای نقره‌ای آینده‌نگر تکمیل می‌شود که دو برابر بیشتر از موزه گوگنهایم در بیلبائو می‌باشد.
سپس بینندگان را به داخل محوطه زمین، با فروشگاه آدیداس کلاب، قبل از نمایش نمایی هوایی از زمین می‌برند.
زمین در نهایت قابل جمع شدن خواهد بود، به شش بخش مختلف جدا می‌شود و یکی روی هم در یک غار تازه حفاری شده به عمق 35 متر در زیر پایه شرقی ذخیره می‌شود.
در زیر آن یک سطح مصنوعی وجود خواهد داشت که در آن ویدئو نشان می‌دهد که چگونه می توان استادیوم را برای میزبانی نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها پیکربندی کرد.
سپس نشان می‌دهد که چگونه می‌توان زمین را به نصف تقسیم کرد، با یک قسمت برای میزبانی و مسابقه NBA، با یک جایگاه موقت زمین بسکتبال و صفحه نمایش بزرگ که همگی ایجاد شده‌اند.
این ویدیو نشان می‌دهد که نیمه دیگر برای یک مسابقه تنیس سطح خاکی پیکربندی شده و صفحه بزرگ در حال حرکت است.
ورزش چهارم نیز می‌تواند انجام شود، با زمین مصنوعی که برای میزبانی یک بازی NFL در نظر گرفته شده است.
سپس زمین معمولی فوتبال نشان داده می‌شود که از طریق یک سری آسانسور، قبل از این‌که تمرکز به جایگاه‌ها برگردد، به سمت بالا بلند می‌شود. بالای غرفه‌های میزبان یک منطقه VIP شیک خواهد بود، با صفحه نمایش‌های بزرگی که هر طرفدار می‌تواند آن را ببیند.
علاوه بر همه اینها، برنابئو همچنین میزبان یک منطقه خرده فروشی بزرگ، یک موزه باشگاه بهبود یافته و یک پارکینگ زیرزمینی پنج طبقه، و همچنین مکان‌های تفریحی و غذاخوری خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала